Diskuze
VIDEO: Sledujte boj řidičů s kruhovým objezdem, který není
Děkujeme za pochopení.
R71a43d83e20k 32U50r67b16a20n
Pokud do sebe auta nevráží, tak mi to přijde geniální
K62a80r64e81l 31P47a52n65c38e90r
UK roundabouts to je pohadka. Kdo tam jezdil tam urcite potvrdi.
M89i57l26o17š 34Š52ť80a61s39t56n14ý
V Třebíči je podobný. Dnes doplněný o mechanické zábrany a je to pohoda. Tam, kde bývaly fronty, jde s poklidem projet takřka plynule. Pardubičáci si musí zvyknout na klid v jízdě
R97o73m51a84n 44C55a24e14s53a56r
V zahraničí naprosto běžné, jen u nás zase nikdo nechápe...
T61o72m33á48š 74K96u94c71h14a97ř
Já bych tam doprostřed toho kruhu dal takovej ten kyblík s mávajícím policajtem, jak to bývalo kdysi. Aby ta sranda byla dokonalá.
J60a95r52o12s50l53a27v 42K81a66d45l15e25c
Tak je, nebo není... ukázka řidičské elity.
D51a60n 78H27e32l81e98k92a86l
Stejný článek už tu byl jednou. A já pořád nevidím žádný zásadnější problém.
Co nechápu, je spíš bulvárnost a senzacechtivost autora "zprávy". Titulek: "Boj řidičů s kruhovým objezdem, který není" – jak není? Podle mě je celkem zřetelně označený svislými značkami i dočasným vodorovným značením. "Změť čar" mi přijde naprosto srozumitelná - středová plná v ulici až na kraj kruháče a jasně naznačený prostor kruháče. Jistě, je potřeba věnovat zvýšenou pozornost, ale to by mělo být samozřejmé u každé dočasné uzavírky, ne?
Tohle řešení by rozhodně nemělo zpomalovat provoz, pokud ano, tak jen proto, že někdo neumí jezdit na kruháku. Statisticky celkem jasně prokázáno, že podobné objezdy dopravu naopak zrychlují a na západě jsou i mnohem menší velikosti bez středové překážky naprosto běžné (jen u nás máme kruháče většinou strašně veliké - což není na škodu, zabírají sice více místa ale dovolují rychlejší průjezd).
J51a50r68o35s96l11a33v 10R39y74c53h57t14á58ř
Dotaz:
Jste z Pardubic a projíždíte právě tímto kruhákem pravidelně, zejména v době dopravních špiček?
Máte představu, jaké zácpy na důležité páteřní komunikaci instalace tohoto kruháku způsobila v dopravní situaci v Pardubicích?
Děkuji za vaše odpovědi!
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha