Diskuze
Vědci zkoumají únavu řidičů: Britové analyzují hlas, Ford má čepici
Děkujeme za pochopení.
L31a40d93i31s26l69a20v 83P86í27s44a37ř25í32k
Jenom pokus, praktičtější by bylo čidlo zabudovat do palubní desky, aby snímalo tvář řidiče, podobně, jako kamery na letištích, které dokáží vybrat a vyhodnotit podezřelé osoby v davu - ta technologie už existuje.
D94a18v46i63d 30K72n95a94p81e30k
A když si řidič tu čepici odloží na sedadlo spolujezdce, tak se auto okamžitě vypne nebo pojede dál, jakoby se nic nestalo?
O61d50s97t96r59a79n29ě51n69ý 87U78ž96i32v88a45t80e20l
J30i16ř23í 32J16u51ř12i25c33a
Za volantem mluvím jen když mne někdo vytočí. Jak chtějí posoudit že usínám, když mne někdo nakrkne?
M42i82c22h66a36l 58K73o69z75a71k
Řidič v kšiltovce to je podobné jako řidič v klobouku, v jeho blízkosti je potřeba dbát zvýšené opatrnosti.
T22o34m16á97š 92K67u36c52h96a84ř
Studie za několik milionů zjistila, že usínající řidič nemluví. Co je ovšem znepokojivé je fakt, že někteří řidiči nemluví, ani když jsou bdělí, což využití prvotního zjištění poněkud omezuje.
Nejdůležitějším náhodným zjištěním studie bylo, že ke spolehlivému probuzení řidiče došlo, když systém vyslovil větu " Partnerka ti chrápe s Karlem." Do všech těžkotonážních automobilů tedy bude umístěn systém, který tuto větu bude opakovat každých pět minut. Zda se systém osvědčí bude předmětem další studie.
P57a28v49e61l 74J87e67ř96á55b98e94k
Jiná studie později ukázala, že mnoho řidičů po hlášce "Partnerka ti chrápe s Karlem" spokojeně usnulo, protože dle studie přeživší řidiči po následné havárie vypověděli, že tato věta je uspala, protože konečně, když po šichtě přijedou domu, budou mít doma klid a ne další směnu.
R81o35b81e85r68t 56M31á52s48l58o
A co když při řízení nic neříkám? Nejsem zrovna ten typ co by permanentně nadával ostatním řidičům...
J28i69ř18í 97S95c10h25w38a47c25h
když nic neříkáš, systém to vyhodnotí jakože už spíš a auto odstaví.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...