Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kterou barvu považujete za nejvhodnější pro auto?

aktualizováno 
Pavel Hušek, automobilový designér, Praha: Mám rád červenou, ale vím, že jiné znervózňuje.
Pavel Hušek, automobilový designér, Praha: Mám rád červenou, ale vím, že jiné znervózňuje. Ani bílou nezavrhuji - na autě je bezpečná. Nezdá se mi nepraktická kvůli zašpinění. Když špína zaschne, tak je auto šedé. Černou mám rád na limuzínách, jako je mercedes, nebo na amerických vozech. Na černých autech se mi líbí detaily, jako jsou různé symboly či loga. Fabia se mi líbí i v tyrkysové modré, žlutá zase patří k pravým sportovním vozům.

Filip Štrajt, výrobce nábytku, Svitavy: Preferuji barvu, na které není vidět špína, neboť hodně jezdím a rád mám auto čisté. Nejpraktičtější se mi jeví fialovostříbrná, měl jsem ji na Renaultu Laguna. Kdysi jsem měl i modré auto, ale na tom byla špína hodně vidět, v současnoti jezdím s bílou, ale zase nejsem moc spokojen. Volil jsem ji i proto, že metalíza byla o dvanáct tisíc korun dražší.

Petra Pecharová, učitelka, Teplice: Nejhezčí je tmavě zelená, nejbezpečnější bude asi červená. Kdybych si auto kupovala, nebyla by barva rozhodující. Větší roli by hrála cena.

Lea Vajdová, manažerka v telekomunikacích, Bratislava: Tmavě modrou, protože je elegantní. U některých značek malých aut mám ráda výrazné křiklavé barvy, u větších upřednostňuji tmavší, ale líbí se mi i stříbrná nebo šedá metalíza. Nemám ráda bílou. Kdybych kupovala nové auto, tak by bylo šedé nebo tmavě modré. Barva by při výběru hrála stejně významnou roli jako značka, spotřeba a odpich.

Autor:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.