KTM 1290 Super Duke GT
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Oranžové proužky na lesklých černých kolech jsou krásným detailem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Mašina se sklápí do zatáček s velkou ochotou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní stodevadesátka od Pirelli v náklonu drží jako přibitá.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sériová koncovka výfuku duní hutným zvukem. Komu by to nestačilo, může zvolit příplatkový titanový Akrapovič.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Superduke GT má do široka klenutý hrudník ozdobený ledkovými blinkry.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jízda v zatáčkách je jedním slovem paráda.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zatáčkami svižně z kopce? Pro výkonné brzdy Brembo s ABS žádný problém.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Kufry v GT stylu odvezou v pohodě výbavu na víkend.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Široká řídítka s jednoduchými ovladači a přehledná palubní deska
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pod sedlem spolujezdce je malý úložný prostor. Stačí tak na lékárničku a na papíry.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Veškeré kryty na motoru lze očalounit zakázkovým karbonem. Ale ani v sériovém provedení ostudu neudělají.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na jistotě podvozku dodává i tlumič řízení skrytý pod kapotážemi.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ani post spolujezdce není k zahození. Navzdory střídmému vzhledu se sedí pohodlně.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Bez kufrů získá mašina krásné sportovní proporce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Světlomet nové konstrukce byl protažen až daleko nad přední kolo.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
S odstrojenými kufry gétéčko své divoké předky prostě nezapře.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Příjemně probrané sedlo poskytuje dostatek opory i pohodlí jak při delší cestě, tak při sportovní "palbě".
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při cestování jsou kufry vždy příjemným pomocníkem. Tyto se jmenují GT style.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vysoký plexi štítek dostatečně chrání i ve vyšších rychlostech.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Dominantou palubky je analogový otáčkoměr. Displeje přehledně poskytují veškeré další informace potřebné k jízdě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Příplatkové hliníkové víčko nádobky s brzdovkou. Sdružený ovladač má trochu monstrózní rozměry.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V horní části světlometu jsou dvě lomené linky LEDkového denního svícení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ostře řezané rysy rakouskému vévodovi sluší.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Držák navigace nad palubní deskou rovněž nalezneme na seznamu příplatkové výbavy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Oranžová, kam se člověk podívá. V kombinaci s černou, šedou a stříbrnou je hodně sexy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Rozměrné boční kapotáže s nápisy GT. Neklamná známka toho, že máme co do činění s cesťákem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Čtyřpístové kotvy Brembo. Jistota, na kterou si můžu vsadit.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Klín pod motorem má plechové boky a plastový protektor uprostřed.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Letmo uložené zadní kolo je u jakékoli motorky vždy velkou parádou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Obnažená vodní hadice s otřepanými konci není zrovna vrcholem elegance.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zato zadní světlo, to je hi-tech kouzlo. Moc pěkný pohled.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Příplatkové hliníkové víčko nádobky s brzdovou kapalinou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Palubní menu ovládají čtyři tlačítka. A to je všechno. Snadnější přístup už asi není.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pravé řídítko hostí ovládání tempomatu. Mimochodem, nešly by ty kabely od vyhřívání rukojetí někam schovat?
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Další zakázková vychytávka. Oranžové víčko nalévacího otvoru oleje je samozřejmě z duralu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vysoké plexi se ovládá manuálně. Oproti ostřejšímu erku narostla nádrž gétéčka o osm litrů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nabušený cesťák z Rakouska má nezaměnitelnou siluetu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz