náhledy
KTM 790 Duke
Autor: KTM
Na závodní trati fungoval tvrdý podvozek skvěle.
Autor: KTM
790 Duke v oranžové barvě typické pro KTM
Autor: KTM
Přední dělený světlomet
Autor: KTM
Ve městě se káteemka cítí jako ryby ve vodě.
Autor: KTM
V noci vynikne přední dělené světlo.
Autor: KTM
Testovací jízdy směřovaly nejprve do noční Bratislavy.
Autor: KTM
KTM 790 Duke v černém provedení.
Autor: KTM
Stroj vyniká kompaktními rozměry a nízkou váhou.
Autor: KTM
V zatáčkách bylo s Dukem hodně zábavy.
Autor: KTM
Kvality stroje jsme mohli vyzkoušet na uzavřené závodní trati.
Autor: KTM
Pneumatiky Maxxis nás limitovaly, ale i tak se 790 snadno dostanete na kolínko.
Autor: KTM
V rychlostech nad 130 km/h se začne projevovat absence ochrany proti větru.
Autor: KTM
Díky vzpřímené poloze za širokými řídítky se jezdec neunaví ani při delších vyjížďkách.
Autor: KTM
Stroj je nabitý nejmodernějšími elektronickými asistenty.
Autor: KTM
Mezi volitelné doplňky patří i koncovka výfuku Akrapovič.
Autor: KTM
Nový kompaktní motor o objemu 799 ccm.
Autor: KTM
KTM 790 Duke
Autor: KTM
Grafika a rozložení informací na displeji se mění podle zvoleného jízdního režimu.
Autor: KTM
Konfigurace nastavení nabízí velmi široké spektrum možností.
Autor: KTM
Motor disponuje výkonem 105 koní a a kroutícím momentem 86 Nm.
Autor: KTM
Podvozek WP není sice stavitelný, ale na kvalitní vozovce funguje skvěle.
Autor: KTM
Dobrou práci odvádí i brzdy.
Autor: KTM
Během testování jsme si vyzkoušeli i jízdu za deště.
Autor: KTM
V jízdním režimu RAIN dochází ke snížení výkonu a mění se i odezva reakce na plyn.
Autor: KTM
KTM 790 Duke
Autor: KTM
KTM 790 Duke
Autor: KTM
KTM 790 Duke
Autor: KTM