Diskuze
Autofotka týdne: ostrov svobody se mění, kubánské "ameriky" skončí
Děkujeme za pochopení.
Zůstaň nad věcí, baby
no tak to mě mrzí
páč Jirka Lábus mě informoval, skrzevá článek v Relfexu, nebo kde, že na kubě je to fajn, uvolěná atmosféra, všude zní úžasná muzika, lidi so uvolněný a ulicemi se pomalu plouží prastaré americké 5litrové bouráky z 50.let - takovou atmosfériu bych rád zažil..to jako ne příliš nadšený příznivce marihuany bych i ..však víte..v uvolněném prostředí to jedině má smysl, ne tady u nás ne...a teď si čtu o tom, že ty americký velebný koráby vymizí..ael snad ty lid tam zůstatnou MAŇÁŇA
bitkar
ted ty veterany prodaj.....
do USA sberatelum za tezky dolary a budou krute ve vate :) za ty leta to ma snad jeste vetsi hodnotu. Kazdopadne muzou dekovat bohu, ze tam nemaj snih a sul :)
Zůstaň nad věcí, baby
naivní
to totiž dosud nebyli veteráni, v tom našem smyslu, že se s tim najedzí 200 km za rok apo zbytek roku to stojí v garáži a je to opečovávané..tam to byli funkční vozy..asi jako unás Praga V3S..jenže zatímco my tady ty Pragy mohli donekonečna opravat pomocí náhradích dílů, které tu prostě jsou, tak na té kubě si museli, aby ty americký monstra udrželi v provozum, pomáhat vlastními silami. Takže to nejsou typičtí veteráni
wolowizard
Jaký má takový zákaz význam?
Proč komunistická prasátka zakazují prodej aut? Jaký to má význam? Čeho tím dosáhnou?
Zůstaň nad věcí, baby
Re: Jaký má takový zákaz význam?
prasátka? proč se nemohly prodávat na Kubě nový auta? no to nevim....ale na indesu tu informaci stoprocentně nenajdete
Rambo-x
To jsou aspoň káry
Ne jak dneska se to po 10-15 letech rozsype,napěchovaný elektronikou po střechu.........dřív platilo že se s tím musí jezdit 40 let,jak u nás tak všude jinde a že to musí opravit v podstatě kdokoliv,já mám 120tku starou 27 let a zatím docela dobře slouží,teď to vydrží 15 let,začnou se tam kazit čidla a podobný věci a je daleko levnější než oprava koupit nové auto,to je součást lobby,kdyby to vydrželo dlouho tak nebudou mít automobilky takové tržby...........to byla doba kdy se dělala auta s fortelem,teď jestli tam dovezou kubáncům ty pojízdný computery tak kdo to tam opraví,to by mě docela zajímalo,bez specializovaného diagnostického vybavení,to bude zajímavý
rpajik
Re: To jsou aspoň káry
To je sice pravda, druha vec je ze auta jsou technicky dokonalejsi ale zaroven levnejsi. Z auta se stava spotrebni zbozi .... lide tlaci na cenu -> vyrobci jejich tlaku vyhovuji na ukor kvality.
Glock Mark XV
Re: mě
S tímhle nickem nemáš šanci se dožít tisícidukátové dospělosti.
Lavrentij Berija
Kubánská MHD
http://www.ecos-online.de/files/ecos/gallery/2cubacamello.jpg Bomba
tmf
Re: Kubánská MHD
jaká bomba, to je starý. To jezdí tam jezdí jistě 20 let.
naroznej
Nevěřím tomu
To , že se uvolňují podmínky pro prodej aut soukromým osobám neznamená vůbec nic.
Aby si průměrný Kubánec koupil nové auto japonské , či evropské výroby nepřipadá v úvahu , protože vydělává průměrně tak 10-15€/měsíc.
A amerických starých ojetin za cenu šrotu se tam díky embargu stejně moc nedoveze.
Navíc na Kubě je velký nedostatek pohonných hmot a kdyby počet soukromých aut stoupnul tak o 10% , Kubu by to položilo.
Takže žádné změny neočekávám......
quaresma
Re: Nevěřím tomu
No ono z těch amerických ojetin je to jen kastle a převodovka. Motory jsou vyměněné za japonské a korejské diesely. Jelikož nafta se tam krade ve velkém a kdo má auto, tak má u domu nádž s naftou.
No a jinak co se týče ropy, tak by měla být v roce 2016 Kuba soběstačná.
Mathe
Takže,
tam bude mít každý kubánec 10 až 20 let starý šrot a bude mu připadat, že je to luxus. To bude stejný jak u nás.
ODSakEda
Re: Takže,
10 let je pro vás šrot?! Vám musí hodně pršet do nosu... Mám 10ti letý Mondeo MKIII a jak ekologicky (Duratec nebo TDCi motory s piezovtřiky!) i stavem a komfortem a bezpečnostními prvky s 6-ti aerbagy a j. vymoženostmi, mi nepřijde jao šrot! Od člověka ze země (čR) kde je průměrný vět aut 14 let , je takovýto pohrdavý posměch fakt komický... Jakýže máte vy sám vozidlo?!
ulkik
Zavest ekologicky poplatek na Kube, to by bylo
Kdyby ted na Kube schvalili ekologicky poplatek, ze pri prevodu aut starsich nez rok vyroby 2005 se musi platit statu ekologicky poplatek (tak jak to planuji v CR), to by asi Kubanci koukali.... A kdo nema EURO3, nesmi do centra mest!
Xladi
Re: Zavest ekologicky poplatek na Kube, to by bylo
Ti kteří vymýšlejí různé akologické poplatky a daně jsou trapáci lidi to akorát demotivuje k ohleduplnosti k životnímu prostředí
quaresma
.......
Řekl bych, že je to trošku zcestné. Nový zákon umožní prodej mezi Kubánci, ale nepovolí nákup (dovoz) z jiných států. Takže se vozový park moc neobmění. Byl jsem na Kubě minulý měsíc a bavil jsem se o tom z místníma a víceméně se nic nezmění, neboť cena vozidla je hodně vysoká. Vozidla dováží na Kubu pouze stát. Proto je teďka na Kubě zastoupené z nových aut nejvíc Škodovka (Fabia a Octavia), protože jimi stát vybavil státní taxikáře (Cubataxi).
starej Brůna
Re: .......Mno ale vždyť kubánští bratři
vlastně žádná nová auta nepotřebují, na co?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...