Obrázky obou SUVček spočívajících na forďácké platformě C1 se objevily na internetu skoro současně.
Švédská automobilka míří na movitější zákazníky než Ford, ovšem všechno může být brzy jinak. Volvo se totiž možná z klubu značek patřících americkému mamutovi odporoučí. Ford do přírody je ztělesněním tzv. kinetického designu automobilky. Jeho původ můžeme najít ve studii iosis, představené před rokem a půl na autosalonu v Paříži. - ZDE
XC60 vozí Volvo po autosalonech už taky nějaký ten pátek. První fotky sériové podoby robustně vyhlížejícího malého SUV unikly na internet dříve, než by automobilka ráda (FOTOGALERIE) Bližší informace se dozvíme nejpozději v Ženevě. Něco málo už ale víme...
O Fordu Kuga toho automobilka prozradila víc. K mání bude s pohonem předních (verze Trend) nebo všech kol (Titanium). O pohon se bude starat dvoulitrový turbodiesel TDCi. Commonrailový Duratorq má výkon 136 koní a kola se podělí o 320 kroutících newtonmetrů (funkce overboost nabídne krátkodobě až 340 Nm). Další známá čísla říkají, že Kuga odveze 360−1 355 litrů zavazadel.