Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Sežeňte sprej a kočičí chlupy. Do aut se v chladnu stahují kuny

Vsunout klíček do zapalování, otočit a... nic. S ochlazením přichází podzimní nepříjemnost: auta, která se ráno nerozjedou. Na vině jsou kuny - hbité šelmy se chodí zahřívat na motory aut, překousávají kabeláž a cupují termoizolační tkaninu. Zbavíte se jich jen těžko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

P40a91v95e39l 50P93i92l29á92t

14. 11. 2017 9:13

Kamarád si taky instaloval zespodu pletivo, ale jeho snahou bylo logicky pomocí něj zabránit kunám ve vstupu. Ale nečekal bych, že se někdy dočtu, že "Kunám je chůze po pletivu nepříjemná", myslel jsem si, že to je vážný článek. :-)

3 0
možnosti
VM

Asi je to myšleno položit pod zaparkované auto na zem. Jakože ta kuna pak nevleze ani pod auto.

2 0
možnosti
DV

D21o61r52a 98V76e20s95e89l81á

14. 11. 2017 23:43

... no já nevím, jak je to myšleno, ale pletivo nainstalované na vozidle (proti vstupu) na STK neprojde. Ano, můj otec si takto vyrobil jakýsi děrovaný plech, který se stal pevnou součástí Fiata 125P, ale to vozidlo dojezdilo v roce 1982.

Pletivo na zemi pod autem? - Kuna doskoči min. 2 metry, takže dostatek pletiva nutný, a to z každé strany. Buďto máte dostatek peněz na vybetónování tak velkého prostoru kolem auta (a pak položíte pletivo), nebo zvedáte metry pletiva pravidelně z trávníku, aby tam to pletivo nezarostlo? Co na to pneumatiky? - takové stání na pletivu, to musí být pro pneu bomba - žeby nový vzorek?

0 0
možnosti
MV

No vidíte a já si v zoufalosti nad neúčinností ostatního právě říkal, že šelmě bude nepříjemné pokud se rychle nedostane z auta ven v případě nebezpečí (slyší, cítí, že se něco blíží) , a tohle přesně jsem si myslel a ten rám pod autem (ve výšce cca 8 cm nad zemí a na 4 kolečkách, který tam jako "šuplík" zasunuji cca pod motor) zatím funguje, jak píši jinde 2 roky klid.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...