Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kupte si první Škodu Roomster třeba za pět korun

  12:26aktualizováno  12:26
Škoda Roomster - Na české poměry nevídané vozítko, které můžete získat ve speciální dražbě Metropolitního Expresu.

Škoda Roomster - Škoda Auto představila nový model Roomster na autosalonu v Ženevě 28. února 2006. | foto: Dan MaternaMF DNES

ŠKODA ROOMSTER - kompletní informace zde

Rodinná škodovka vychází z konceptu představeného už na veletrhu ve Frankfurtu v roce 2003. Za velkého zájmu si sériový roomster odbyl světovou premiéru na autosalonu v Ženevě.

Svým futuristickým a nezaměnitelným designem totiž vybočuje z klasických škodováckých kolejí a přináší zcela jiný pohled na osobní automobily.

Interiér: Nic složitého
Interiér je rozdělen do dvou částí. Přední částI říkají v Mladé Boleslavi "Driving Room" (řídící pokoj) inspirovaný tvarem kokpitu letadla. Prostor, ve kterém najdeme duhou řadu sedadel, je pak označen jako "Living Room" (obývací pokoj).

V této části vozu jsou zadní sedadla umístěna o 46 milimetrů výše než v první řadě, hrana bočních oken je položena velmi nízko a cestující tak mají dokonalý přehled o jízdě.

Právě rozdíl ve výšce oken způsobuje jeden z nejoriginálnějších rysů nového roomsteru. Na první pohled působí sice trochu neohrabaně, díky jeho zakomponování do všech křivek vozu jej ale na silnici každý pozná.

Pohodlí nade vše
O komfort cestujících se stará i systém VarioFlex. Ten umožňuje upravit vůz na čtyř- či pětimístnou verzi.

Díky polohovatelným, posuvným, sklápěcím a vyjímatelným sedadlům i opěradlům je k dispozici více než 20 variant uspořádání interiéru a zavazadlového prostoru.

Flexibilní sedadla – jsou podélně posuvná, jejich opěradla samostatně sklopná a prostřední sedačku (váží 11 kilo) je možno vyjmout či transformovat ve stolek – dělají z roomsteru bezchybný rodinný vůz.

Vyjmutím sedačky vznikne čtyřmístný interiér s dostatkem místa a konferenčním stolečkem uprostřed. Všechny manipulace jsou jednoduché a zvládne je jedna osoba.

Základní objem zavazadlového prostoru 477 litrů lze mnohonásobně zvýšit. Sklopením zadních sedadel vpřed vznikne místo o objemu 1555 litrů, po jejich vyjmutí z vozu se objem zvýší ještě o 225 litrů

Roomster bude nabízen se třemi zážehovými a třemi vznětovými motory. Nabídka zážehových agregátů začne tříválcem 1,2 12V HTP (47 kW), na výběr budou i silnější zážehové verze 1.4 16V (63 kW) a 1.6 16V (77 kW).

V nabídce vznětových motorů využívajících techniku vstřikování čerpadlo-tryska jsou dva tříválce 1.4 TDI PD (51 a 59 kW) a čtyřválec 1.9 TDI PD (77 kW).

Vůz s nejslabším motorem odstartuje na ceně 339 900 korun. V základní výbavě bude mít mimo jiné 4 airbagy, ABS, přípravu pro rádio, imobilizér, posilovač řízení, systém zadních sedadel VarioFlex, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant stavitelný ve dvou osách a pylový filtr.

Škoda Roomster se od 27. března vyrábí v rozšířené továrně v Kvasinách, odkud už vyjížděly superby. Podle některých informací má automobilka vyrábět sto tisíc nových modelů ročně.

Po uvedení roomsteru do prodeje se Škoda chystá představit novou fabii, superb a sériové podoby se dočká i studie yeti ...VÍCE 

První prodaný roomster můžete získat i vy v dražbě Metropolitního Expresu a když budete mít štěstí, třeba i za pětikorunu.

Jeden z čtenářů Metropolitního Expresu bude prvním, kdo si bude moci první roomster koupit. A ještě se bude moci rozhodnout sám, kolik za něj dá peněz.
 
S Metropolitním Expresem můžete  novou škodovku vydražit ve speciální SMS aukci.

Stačí od pondělí do pátku číst Metropolitní Expres, kde se dozvíte přesná pravidla aukce a návod, jak se do ní zapojit.

VÍCE ZDE...

Autoři:






Nejčtenější

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

Mnohé recyklační továrny stále spoléhají na ruční práci.
Čínu zavalily použité baterie z elektromobilů. V recyklaci leží miliardy

Čínské recyklační továrny, které se specializují na likvidaci elektroniky, před sebou mají novou výzvu. V zemi prudce roste prodej elektromobilů, které...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Mercedes Třída G 5,5 63...
Mercedes Třída G 5,5 63...

r.v. 2016, naj. 36 400 km, benzín
2 800 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.