Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kupte svému Volkswagenu šálu

  12:03aktualizováno  12:03
Nejen lidem vadí nízké teploty, mrazivé počasí nesvědčí ani motorům. S problémy u pohonných jednotek o objemech 1,0 a 1,4 litru se nyní potýkají technici ve Wolfsburgu. "Zimomřivé" mohou být i některé Škodovky.

Silný mráz v posledních týdnech vedl ke zvýšení počtu poškození motorů se zdvihovým objemem 1,0 litru a 1,4 litru, které jsou montovány do modelů Volkswagen Lupo, Polo a Golf od modelového roku 1997, SEAT Arosa, Ibiza, Cordoba a do některých vozidel značky Škoda.

Problémy způsobuje mrznoucí kondenzovaná voda, která následně blokuje přívod oleje.

Tento problém vzniká při extrémně nízkých teplotách v kombinaci s vysokou vlhkostí vzduchu u vozidel, která jsou provozována především na krátkých trasách. Pokud se motor dostatečně zahřeje, kondenzovaná voda se mění v páru a vznik ledových částic je tak vyloučen.

Volkswagen a SEAT proto s okamžitou platností poskytuje všem zákazníkům, u jejichž vozidel došlo k poškození motoru v důsledku vzniku ledových částic v oběhu oleje, stoprocentní úhradu veškerých vynaložených nákladů na opravu pro vozidla ve stáří do deseti let bez omezení počtu najetých kilometrů.

Kromě toho Volkswagen a SEAT proplatí v plném rozsahu všechny náklady na opravy, které již v této souvislosti vznikly.

Výše zmíněné automobilky také všem zákazníkům, kteří mohou být tímto problémem postiženi, nabízí bezplatnou montáž vyhřívaného odvětrání klikové skříně, které vytváření ledu v motoru zabraňuje.

Dle prohlášení dovozce se již tento problém nemůže
u současných vozidel objevit.

Volkswagen Golf IV.

Autoři:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.