Diskuze
První sériové SUV kypí zdravím. Otec automobilové fosilie zemřel
Děkujeme za pochopení.
O63d33s83t86r60a50n75ě35n14ý 18U53ž83i14v96a20t94e31l
L90u49k25á42š 13K44e32l81l15e59r
Škoda že je tak drahá. Bral bych ji hned. S tím MB G, které v článku přežívá to tak není zcela pravda. G má pro soukromý trh v nejbližší době skončit a bude už jen pro armádu. A kdoví jak dlouho.
Za.... ekoteroristi. Ať skapou.
P55a72v49e69l 25R62y33b34e21c36k22y
Ačkoliv má Niva v terénu své přednosti, řemeslně je to odbyté auto, které je za tři roky zralé do šrotu. Na firmě jsme jich měli asi deset a všechny stejně odbyté. Po roce urezl výfuk i s katalyzátorem, rozpadl se volant, utrhly sedačky, rádio nejelo už od výroby, navíc některým chyběl i antikorozní nátěr. A spotřeba? Jako žigulík...12-15 l/100km. A cena? cca 250 000- 300 000......za dva roky užívání v nákladech se srovná se suzuki Jimmy a to je něco úplně jiného
L50u95k16á65š 69K84e96l97l77e67r
To je určitě pravda, ale Jimny, ačkoliv taky pracovní stroj, je přece jen o chlup hezčí. Pokud jeho majitel není jednoduše srovnaný s tím, že je to jen auto a navíc pracovní, a že se na škrábance nehledí, tak Niva je na dobouchání lepší.
Tím ale nevyvracím co jste napsal. Měl jsem zkušenost z firmy s Nivou, která se startovala přes dráty, protože zapalovací skříňka nefungovala, levé okýnko nešlo vytáhnout zcela nahoru a zamykat dveře šlo jen od spolujezdce (ale řidičovy dveře zůstaly odemčené), a zadní náprava měla vůli snad 20 čísel. I tak to bylo svezení.
M88i86c55h34a32l 47S72l60á88m61a
Když z něčeho vznikne cosi podobného, nejedná se o dvojčata. Lada vznikla úpravami fiatu 124, ale nejsou to dvojčata...
L61u64k48á37š 31M79ü71l97l68e19r
Zatímco soukromí výrobci aut se neustále trumfovali s tím, kdo co lepšího vymyslí, tak ve východním bloku se vyráběl jeden model i několik desetiletí. Nedávno tady byl rozhovor s tvůrcem Trabantu, který říkal, že technici sice měli připravenou řadu vylepšení, ale politické vedení řeklo, že to není třeba a vyrábělo se to pořád stejně. Někde to zůstalo i dlooouho po revoluci...viz všechny ty Lady.
M50i53c19h76a42l 59N34a82j36m91a66n
Do terénu dobré auto. Ale to je všechno. Na silnici poměrně špatné jízdní vlastnosti a katastrofální kvalita zpracování.
A pro použití v náročném prostředí (například doly) je příliš malá - tam je jasnou jedničkou Toyota LC J70.
O85d92s44t91r24a59n73ě32n74ý 17U94ž14i85v14a15t45e68l
L76u96k95á89š 28K46r83o78l38l
Jako auto pro jednoho myslivce dobrý ale musí si vzít kulovnici s upilovanou hlavni.
I39v36a31n 27P97e62t75r70í13k
Nivu by som bral ale len v 5 dverovej verzi.Bohužiaľ je momentálne nad moje možnosti.Zle nevypadá ani Bronto a je dokonca homologované v ČR :https://www.youtube.com/watch?v=UOYG3Na6zfM
J44o17s30e96f 75V92a12l54a
P.S. Pokud si pamatuji, tak i dalsi strojirenske vyrobky z byvaleho SSSR byly neumele kopie. Treba auto Pobeda a naslednik Volga GAZ 21 byly klon Opelu Kapitän, Motocykl Ural bylo jasne BMW a fotoaparat Zorkij je kopie Leicy. Vsechno prislo do Sovetskeho svazu jako valecna korist. A zacatek sovetskeho kosmickeho programu by se nikdy nebyl uskutecnil, nebyt valecnych zajatcu-spolupracovniku Wernhera von Brauna-kteri pred sovetskou armadou nestacili zdrhnout k Americanum. Takze k sovetske konstrukcni skole v autoprumyslu hledim s despektem. Pouze sovetska letadla se darila
A32l72e37š 23Z64e16l39i95n76k66a
Americky kosmicky program cital pres 300 nemeckych vedcu :-)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!