Diskuze
Lada ukončila výrobu samary, s vývojem Rusům pomáhalo Porsche
Děkujeme za pochopení.
P38a24v38e81l 50K36u58r45f18ü28r65s85t
to mi jen připomíná, že nebýt roku 1989 u nás, tak se ještě vozíme ve favoritu...
P32a77v58e62l 22K22u50r67f40ü83r77s36t
no jen mi není jasný, jak je možný, že v roce 2013 byl ještě tenhle muzejní kousek ve výrobě..a vzhledem ke stavu našeho průmyslu v té době - nabízí se paralela - měli bychom tady i po dvaceti letech výkvět moderní doby - favorit, pro fajnšmekry Tatrovku a pro pubescenty Jawu :-)
M12i63r88o46s37l83a17v 77M43e17d
Dokud se to prodává, tak se to vyrábí - my máme například doma Lancer kombi a tato konkrétní verze (kombi) se vyráběla bez větších změn cca 15 let - je logické, že ke konci výroby už kombík vypadal poněkud zastarale. Pokud z toho chceš posuzovat stav japonského průmyslu a nebo automobilky Mitsubishi...
Z77b84y72n46ě11k 20K16o46ř78í29n37e24k
Tak mezi 15 a 30 je trochu rozdíl
M17i77r77o43s87l58a16v 83M61e62d
Trochu jo... Jenže - jak už jsem psal, když se to kupuje, není důvod ke změnám. Japončíci mydlili jedno auto patnáct let, jelikož šlo na odbyt. Rusové vyráběli Samary, dokud se kupovaly.
Z50b78y66n91ě16k 87K69o11ř61í38n43e65k
Za 30 let vyrobit 5,2 milionu aut. To se to moc neprodávalo
M92i81r66o30s15l40a82v 35M74e38d
Pokud je mi známo, patřily Samary mezi nejúspěšnější modely na ruském trhu. Já samozřejmě nezpochybňuji zoufalou zaostalost ruského automobilového průmyslu, která je do určité míry dána i určitými specifiky ruského trhu a dalšími faktory...
R58u15d73o88l84f 11D72e48m31e52k
Hlavně jde o to že v Rusku vyrábí Ladu Samaru a Vaz kdežto v Japonsku tak malinkaté zemičce se vyrábí neskutečně mnoho aut Toyota Subaru Nisan Mazda Honda a další a hlavně kolik modelu aut a motorej vyrábí. Rusáci umí akorát drancovat nerostné boharství vyrobit neumí krom samopalu a rakety nic
V79l19a13d27i76m77í66r 98V79o51n83d83r60á30k
alibistický kecy, Japoncům se nevyplatí vyvíjet nový kombi pro tak malej a neperspektivní trh, jako je Evropa, sedany udají všude jinde mimo Evropu, tak proč vyvíjet kombi, kterýho se prodá pár desítek tisíc kusů za celou životnost modelu. VW Brouk se vyráběl 65 let, ale VW je pro všechny svatej a vždycky si to nějak obhájej. V JAR se vyráběl VW Golf I. do roku 2010 a nikdo se nad tím nepozastavuje, prostě zaostalým trhům stačí auta, která by si jinde ve světě už nikdo nekoupil.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...