Diskuze
OBRAZEM: Podívejte se na nové lady, vypadají parádně
Děkujeme za pochopení.
T76o65m16á90š 93J40u97r96e35č19k11a
Naleštěná ruská bída.
K78a26r10e22l 91F81a18i26t
Vypadá 100x líp než yeti, roomster i fabie dohromady. A myslím že s tou kvalitou to taky nebude tak hrozný, žiguly vyráběli rusáci daleko kvalitnější už v době, kdy tady vymysleli embéčko. Já měl 15ku žigula 12let, před tím 12ku. Bezkonkurenční auto. Venku mohlo být 25 pod nulou a auto šlapalo jak hodinky. Za to škodovky a fiati se křísili jak šaman mrtvého.
J91a25n 19D13l14o44u40h22ý
pořád to byl fiat z počátku šedesátých let upravený na polní cesty a ruský kolchozy
P43e33t58r 57M17i86c49h56a82l
Ruské auto s francouzskou technologií? Tak to přeju šťastnou cestu ...
A34d19a79m 76K68ř65i15v81s46k83ý
Stejně mě to vždycky fasciovalo. Země co poslala prvního člověka do vesmíru, země co umí postavit špičková letadla neumí vyrobit pořádný auto...
P45e55t10r 74M20i51c43h85a13l
Nebýt koncem války ukořistěné německé technologie, tak by Gagarin letěl možná v důchodu (a nebýt W. von Brauna v USA, tak Glenn možná chvilku před důchodem). S těmi letadly máš víceméně pravdu, jen pořád trochu pokulhávají s elektronikou. Auta neumí, protože je to civilní výroba a tam se hůř kopíruje (jsou na to zákony).
O62l12a55f 63F28r63a72n76t60i92š90e76k
Co je ruský to je třeba přejet tankem, zrovna tak jako tyhle dva nalíčený plecháče.
I39v66a72n 37P49o32k58o13r30n66ý
Rodiče měli žigula vylepšenou 2101 s 13stovkou motorem (21011?), Brežněv sice dostal pár nadávek, ale jinak spokojenost. "Zastaralý" italský licenční auto (snad přepracován motor - v rozvodech OHV / OHC) plně obsazené dávalo na dálnici na frak novým, "moderním" 120kám obsazenými jen šoférem, o pohodlí ve srovnání s mladoboleslavskými konstitřasy ani nemluvě. I v mrazech to saunově topilo po pár metrech jízdy, bez ventilátoru, Škodovka ani v cíli cesty s ventilárem na plný céres. Už tenkrát byly škodofky out a žiguláři patřili (vyjma tuzexových aut) ke špičce na našich silnicích. Netvrdím to z důvodu, že ho měli rodiče, ale protože oproti škodovkám byli opravdu mnohem lepší, a to i přes ten relativně zastaralý původ ve Fiatu. Škodovky byly dokonce dražší, až nějakou dobu před převratem Žigulíky zdražili, protože kdo měl 64 tisíc a mohl si vybrat, tak samozřejmě do Škodovky nešel. Když se sem začali žigulíci dovážet, bylo jich habaděj, postupem času s rostoucí oblibou začaly být nedostatkové a pořadníky na Samaru spolu s nedostačujícími dovozy tomu daly korunu.
Náhradní díly nebyly v každé Mototechně, ale většina dílů se dala zaměnit z Fiata. Táta si na něm ledascos udělal sám a jezdil s ním ještě nějakou dobu po převratu, teprve škodováckej Favorit mu začal, možná sa 30tiletým historickým odstupem, konečně šlapat na paty. Na silnicích nebyla nouze potkat vyvařené škodovky, to se u žigulů nestávalo. Jeden díl výfuku tam rusáci dokonce dávali z nějakého nerezu, protože když táta vezl auto po vlastní ose do šrotu, tak furt tam byl ten originální díl. Na motoru bez jakékoliv opravy natočil přes 400 tisíc km. Plechařina taky OK, akorát spodek po koupi ošetřen Tlumexem a gumoasfaltem. A na celý zbytek život auta pokoj. Čepy, brzdy - běžný servis.
Tak jako Dacia (zejména Duster boduje i na vyspělých trzích) začala dávat s renaultovskou technikou na frak jiným, dražším značkám, tak by Lada mohla dát nafrak našim nabubřelým škodofkářům, kteří si myslí, kdo ví co nemaj.
I60v93a65n 43P58o48k15o73r11n45ý
Ještě jsem zapoměl - v té samé době vyráběný Fiat polski 125p se nedal srovnat se stejným licenčním žigulíkem 2103 (1500 motor). Ten polák byl takový těžkopádný, hlučný, neohrabaný, k tomu méně kvalitní, tomu pšenka u nás nekvetla.
P29e32t62r 26B57á15č91a
Tak na to, ze je to Lada nevypada vubec zle, sice bych si ji v zivote nekoupil, ale divat se na to da
M38i30r53o91s67l12a70v 17Š46i24m93k62o
Jestli bude mít Lada techniku Nissanu, tak proč ne. Jestli Renaultu, tak v těch ruských podmínkách asi moc neuspěje...
J53a63n 42D44l94o68u61h30ý
Ještě otázka, jak to uspěje na ruských silnicích
V24á37c55l28a89v 40M62a19i43x19n20e90r
Vypada pekne !!
P27a65v73e98l 23R67y35b63e71c50k11y
...a měli by je vyrábět s prosklenou střechou......aby bylo vidět na ty pitomce co si takové auto koupí....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...