Diskuze
Lada vstupuje do 21. století. Niva pro ženy tak dostala klimatizaci
Děkujeme za pochopení.
V28l83a55s82t63i72m93i89l 43T25e20n17c13e42r
V minulém století jsem byl majitelem žigulíka 1600. Byl to nezmar, táhl jako ďas a navíc nikdy se v něm nic nepo*_ralo. Když jste o něj trochu pečovali, tak ani nerezivěl. Určitě je tady spousta lidí, kteří na žigulíka v dobrém vzpomínají.
F50r80a26n66t22i31š30e48k 33H45r25a53b40a97l
Ano, vzpomínám na něj v dobrém. Pokud se něco po..., tak jsme to dokázali většinou spravit, vyjel i po strmější lesní cestě. Utáhl 5 lidí a 4 sudy na střeše, byla s ním legrace.
Poněkud hladový na dnešní poměry, ale tehdy jsme to zas tolik neřešili.
J64a74n42a 47D10o71u25p73a22l83o63v12á
Když vidím Ladu Nivu tak si vždy vzpomenu na Návštěvníky. Perfektní nadčasový seriál
P79a60v19e66l 20R42y94b51e37c94k60y
Na ladu nivu mám vzpomínky, ze kterých se budím hrůzou ještě dnes. spotřeba 12-15 litrů, čtyři zlomená žebra kvůli utržené sedačce, uhnilý výfuk za půl roku provozu, upadávající zrcátka, probíjející elektroinstalace atd atd. jízda v terénu byla sice perfektní, ale komfort nula nula nic. A udělat variantu do města je snad úplná šílenost. Jen doufám, že to auto budou prodávat s prosklenou střechou, aby bylo vidět na ty blbce co si to koupili.......
M87i47c17h82a57l 13M77o52u67c82h73a
Trefné shrnutí... Nivu vychvalují asi jen ti, kdo nemají s terénními auty zkušenosti. Také jsem měl kdysi Nivu, je to svým způsobem charismatické auto, ale v terénu je to bída, odolnost přední nápravy a diferenciálu žalostná. Nevýhoda původu předního diffu v osobním žigulíku je tak zároveň i výhoda, protože náhradní se dá pořídit za pár stovek (ale kdo to má pořád měnit). A když u fungl nového auta během prvního týdne provozu upadnou kličky od okýnek, zrcátko a dvířka kastlíku před spolujezdcem, také to člověka překvapí. Ale kvalita zpracování zkrátka není prioritou (i když co je u toho auta prioritou mi zůstává záhadou ).
.
Na Nivu rád vzpomínám, bavilo mě s ní jezdit, ale jak už bylo řečeno - v porovnání třeba s Nissanem Patrol nebo Toyotou LC jsou její terénní schopnosti, odolnost, kvalita i komfort prakticky na nule...
M94i29c61h92a31l 17M79o65u90c87h70a
Ha, to byla reakce na Romana Košťála...
R64o36m63a58n 51K29o64s83t95a28l
To je zase diskuse :-). Niva je především nostalgie. Je kompaktní, málo prostoru, průjezdnost, díky přední nezávislé nápravě je průměrná, životnost dílů v porovnání s konkrencí je tak 10 %, hlavně přední hliníkový diferenciál- to je dílo ( zlaté české ruce to sice dokázaly vymyslet - udělaly ocelový, ale je to dřina ). Koroze šílená .....jinak nápad dobrý, Niva je Niva. Ovšem troufnot si Nivu srovnávat s etalony offroadu, to je odvaha.....a to říkám s vědomím, že jí mám doma a několik let jsem s ní závodil. Po té, co jsme celé auto předělali ( to kvůli té nostalgii ), pak se s ní dalo vyjet do terénu, pokud víte, co je to terén - to není pole či louka. Srovnat Nivu s krátkým Nissanem Patrolem, či Toyotou 70, i Suzuki Samurai prostě nelze ...i přes to, spolu s Nissanem Patrol jí doma mám :-)
A50l33e84š 71L57i19s84o23v85s17k45ý
Zkrátka se ukazuje, jak zastaralá a nekonkurenceschopná byla výroba aut v komunistických zemích Socialistická automobilka má 2 možnosti - nechat se koupitzápadní značkou nebo vyrábět motory do sekaček na trávu, třeba.
M89i78c15h22a80l 94P19a57v89l20á38t
V tech sekackach je velka konkurence. Honda, dlouho nic, pak Subaru a Briggs&Straton. Tam neprorazite tak snadno jako se spatnym levnym autem pro rozvojove zeme.
A53l34e35x 25Š38t38a56j28n18e11r
Tak dělat starý model logana, to je brutal...
Na Nivu pějí ódy pouze ti, kteří se nikdy v životě nesvezli s opravdovým autem do terénu. Dokonce i taková zcivilizovaná auta, jako Toyota Land Cruiser, Range Rover nebo Mercedes-Benz G, mají výrazně lepší terénní schopnosti a vzhledem k vysoké cenovce i vyšší výbavu. Cena je v dnešní době jedinou devizou Nivy, ovšem takovou cenu si může dovolit pouze díky vysokému věku, který je znát úplně všude. Pokud chcete levné auto do terénu, kupte si třeba ojetého Land Cruisera. Poruchový je méně, stojí stejně a vyškrábe se všude.
A51l43e28x18a75n16d81r 76K37o17s97t41k24a
A až vám dojde prémiové palivo, tak se zadře že? Do Nivy prostě do nádrže namočíte (pokud máte standartních 1000 promile alkoholu v krvi) a jede se dál. V zásadě schroustá cokoliv od kořalky po petrolej.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Referent/ka odboru výstavby a územního rozhodování
Městská část Praha 18
Praha
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč