Diskuze

Lada vstupuje do 21. století. Niva pro ženy tak dostala klimatizaci

Ruská automobilka Avtovaz v rukou Renaultu se nadechuje k útoku. Pod vedením ostříleného "západního" manažera chystá nové modely značky Lada. Vrcholové vedení firmy v pátek usedlo do lad.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V minulém století jsem byl majitelem žigulíka 1600. Byl to nezmar, táhl jako ďas a navíc nikdy se v něm nic nepo*_ralo. Když jste o něj trochu pečovali, tak ani nerezivěl. Určitě je tady spousta lidí, kteří na žigulíka v dobrém vzpomínají.

4 0
možnosti

:-)Ano, vzpomínám na něj v dobrém. Pokud se něco po..., tak jsme to dokázali většinou spravit, vyjel i po strmější lesní cestě. Utáhl 5 lidí a 4 sudy na střeše, byla s ním legrace. :-)

Poněkud hladový na dnešní poměry, ale tehdy jsme to zas tolik neřešili.

2 0
možnosti

Když vidím Ladu Nivu tak si vždy vzpomenu na Návštěvníky. Perfektní nadčasový seriálV

2 0
možnosti

Na ladu nivu mám vzpomínky, ze kterých se budím hrůzou ještě dnes. spotřeba 12-15 litrů, čtyři zlomená žebra kvůli utržené sedačce, uhnilý výfuk za půl roku provozu, upadávající zrcátka, probíjející elektroinstalace atd atd. jízda v terénu byla sice perfektní, ale komfort nula nula nic. A udělat variantu do města je snad úplná šílenost. Jen doufám, že to auto budou prodávat s prosklenou střechou, aby bylo vidět na ty blbce co si to koupili.......

1 1
možnosti

Trefné shrnutí... Nivu vychvalují asi jen ti, kdo nemají s terénními auty zkušenosti. Také jsem měl kdysi Nivu, je to svým způsobem charismatické auto, ale v terénu je to bída, odolnost přední nápravy a diferenciálu žalostná. Nevýhoda původu předního diffu v osobním žigulíku je tak zároveň i výhoda, protože náhradní se dá pořídit za pár stovek (ale kdo to má pořád měnit). A když u fungl nového auta během prvního týdne provozu upadnou kličky od okýnek, zrcátko a dvířka kastlíku před spolujezdcem, také to člověka překvapí. Ale kvalita zpracování zkrátka není prioritou (i když co je u toho auta prioritou mi zůstává záhadou ;-D). 

.

Na Nivu rád vzpomínám, bavilo mě s ní jezdit, ale jak už bylo řečeno - v porovnání třeba s  Nissanem Patrol nebo Toyotou LC jsou její terénní schopnosti, odolnost, kvalita i komfort prakticky na nule...

2 0
možnosti

Ha, to byla reakce na Romana Košťála... ;-)

0 0
možnosti

To je zase diskuse :-). Niva je především nostalgie. Je kompaktní, málo prostoru, průjezdnost, díky přední nezávislé nápravě je průměrná, životnost dílů v porovnání s konkrencí je tak 10 %, hlavně přední hliníkový diferenciál- to je dílo ( zlaté české ruce to sice dokázaly vymyslet - udělaly ocelový, ale je to dřina ). Koroze šílená .....jinak nápad dobrý, Niva je Niva. Ovšem troufnot si Nivu srovnávat s etalony offroadu, to je odvaha.....a to říkám s vědomím, že jí mám doma a několik let jsem s ní závodil. Po té, co jsme celé auto předělali ( to kvůli té nostalgii ), pak se s ní dalo vyjet do terénu, pokud víte, co je to terén - to není pole či louka. Srovnat Nivu s krátkým Nissanem Patrolem, či Toyotou 70, i Suzuki Samurai prostě nelze ...i přes to, spolu s Nissanem Patrol jí doma mám :-)

1 0
možnosti

Zkrátka se ukazuje, jak zastaralá a nekonkurenceschopná byla výroba aut v komunistických zemích Socialistická automobilka má 2 možnosti - nechat se koupitzápadní značkou nebo vyrábět motory do sekaček na trávu, třeba.

2 2
možnosti

V tech sekackach je velka konkurence. Honda, dlouho nic, pak Subaru a Briggs&Straton. Tam neprorazite tak snadno jako se spatnym levnym autem pro rozvojove zeme.

0 0
možnosti

Tak dělat starý model logana, to je brutal...

0 0
možnosti

3. 8. 2014 1:21

Na Nivu pějí ódy pouze ti, kteří se nikdy v životě nesvezli s opravdovým autem do terénu. Dokonce i taková zcivilizovaná auta, jako Toyota Land Cruiser, Range Rover nebo Mercedes-Benz G, mají výrazně lepší terénní schopnosti a vzhledem k vysoké cenovce i vyšší výbavu. Cena je v dnešní době jedinou devizou Nivy, ovšem takovou cenu si může dovolit pouze díky vysokému věku, který je znát úplně všude. Pokud chcete levné auto do terénu, kupte si třeba ojetého Land Cruisera. Poruchový je méně, stojí stejně a vyškrábe se všude.

5 2
možnosti

A až vám dojde prémiové palivo, tak se zadře že? Do Nivy prostě do nádrže namočíte (pokud máte standartních 1000 promile alkoholu v krvi) a jede se dál. V zásadě schroustá cokoliv od kořalky po petrolej.

2 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!