Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lamborghini Concept S: Bohové se zlobí!

  10:23aktualizováno  10:23
Máte švitořivou manželku a chcete si od jejího mluvení odpočinout alespoň za volantem? Pak zruinujte své bankovní konto a jděte přesvědčit pány od Lamborghini, aby vám prodali svůj concept S. Otevřené pětisetkoňové gallardo je prozatím pouhou studií.

Designérský tým vedený Lucem Donckerwolkem si procvičoval aerodynamiku a šokující agresivitu.

Podle nepotvrzených informací by se ale otevřené gallardu mohlo objevit na podzimním frankfurtském autosalonu. Otevřených kabrioletů klasického střihu je mezi supersporty dostatek, tak proč světu nenabídnout něco extrémního a netradičního?

Hezky odděleně

Každý z cestujících má svůj vlastní kokpit, podobně jako ve formuli. Malé štítky čelních skel odvedou nápor vzduchu nad helmu pilota a spolucestujícího. Mezi nimi pak fičí uragán obtékajícího vzduchu.

Všechno ostatní je stejné jako na "obyčejném" gallardu: pohon všech kol, pětisetkoňový desetiválec...

Jen těžko si lze představit, jak lamborghiniho kouzelníci aerodynamiky domluvili vzduchu, který gallardo prořezává třísetkilometrovou rychlostí, aby pilota nepřipravil o hlavu. Na conceptu S uplatnili tzv. saute-vent (z francouštiny: větrný skok), který speciálním tvarováním přídě donutí vzduch, aby hlavy cestujících "přeskočil".

Z interiéru, který se u kupé chlubí okázalým luxusem, toho moc nezbylo. Dva kokpity dávají studii, na kterou se milovníci extrémů přijedou podívat do Ženevy, futuristickou a agresivní příchuť.

Lamborghini Gallardo, co je zač?

Speciální efekty lamborghini

Majitelé podobných aut si moc hlavu nelámou, co se děje za nimi. Pro případ, že by přece jen projevili zájem o dění vzadu, vymysleli v Sant´Agata Bolognese technickou lahůdku. Protože nebylo zrcátko na co umístit, dostal concept S centrální panoramatické, které se elektricky vysouvá.

Každý z cestujících má svůj vlastní kokpit, podobně jako ve formuli. Malé štítky čelních skel odvedou nápor vzduchu nad helmu pilota a spolucestujícího.

Designérský tým vedený Lucem Donckerwolkem si procvičoval aerodynamiku a šokující agresivitu.

Autoři: ,




Nejčtenější

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.