Designérský tým vedený Lucem Donckerwolkem si procvičoval aerodynamiku a šokující agresivitu.
Podle nepotvrzených informací by se ale otevřené gallardu mohlo objevit na podzimním frankfurtském autosalonu. Otevřených kabrioletů klasického střihu je mezi supersporty dostatek, tak proč světu nenabídnout něco extrémního a netradičního?
Hezky odděleně
Každý z cestujících má svůj vlastní kokpit, podobně jako ve formuli. Malé štítky čelních skel odvedou nápor vzduchu nad helmu pilota a spolucestujícího. Mezi nimi pak fičí uragán obtékajícího vzduchu.
Všechno ostatní je stejné jako na "obyčejném" gallardu: pohon všech kol, pětisetkoňový desetiválec...
Jen těžko si lze představit, jak lamborghiniho kouzelníci aerodynamiky domluvili vzduchu, který gallardo prořezává třísetkilometrovou rychlostí, aby pilota nepřipravil o hlavu. Na conceptu S uplatnili tzv. saute-vent (z francouštiny: větrný skok), který speciálním tvarováním přídě donutí vzduch, aby hlavy cestujících "přeskočil".
Z interiéru, který se u kupé chlubí okázalým luxusem, toho moc nezbylo. Dva kokpity dávají studii, na kterou se milovníci extrémů přijedou podívat do Ženevy, futuristickou a agresivní příchuť.
Speciální efekty lamborghini
Majitelé podobných aut si moc hlavu nelámou, co se děje za nimi. Pro případ, že by přece jen projevili zájem o dění vzadu, vymysleli v Sant´Agata Bolognese technickou lahůdku. Protože nebylo zrcátko na co umístit, dostal concept S centrální panoramatické, které se elektricky vysouvá.
Každý z cestujících má svůj vlastní kokpit, podobně jako ve formuli. Malé štítky čelních skel odvedou nápor vzduchu nad helmu pilota a spolucestujícího. |
Designérský tým vedený Lucem Donckerwolkem si procvičoval aerodynamiku a šokující agresivitu. |