Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lamborghini Gallardo obléká uniformu

  12:20aktualizováno  12:20
Dny superrychlých řidičů, které rychlostní limity nezajímají, jsou v Itálii sečteny. Na úseku mezi jihoitalským Salernem a "špičkou italské boty" Reggio Calabria je totiž bude prohánět Lamborghini Gallardo. Ujíždění pětisetkoňovému supersportu, který "létá" až 310 km/h, si tak už každý dozajista rozmyslí. Nezapomeňte na FOTOGALERII!

Nákup Fordů Mondeo ST220 u nás doprovázelo mnoho dohadů a pochybností.

Italové naopak rázně jednali a pořídili auto, vedle kterého mondeo (tedy to nejrychlejší, čím naše policie piráty silnic prohání) působí jako chudý příbuzný.
 
Stáj silniční policie se o gallardo rozroste tento víkend v Římě na Piazza del Popolo, při příležitosti oslav 152. výročí státního policejního sboru.

***

FOTOGALERIE ZDE!

***


Desetiválcová střela na kolech bude neukázněné řidiče prohánět v slušivé modrobílé uniformě a s přísně aerodynamickým podlouhlým majákem na střeše. Policie se s ní chce zaměřit především na jeden z nejkritičtějších dálničních úseků v Itálii: Salerno-Reggio Calabria.

Další z důležitých úkolů, který by mělo "Lambo" plnit, se týkají záchranné pomoci. Mělo by kupříkladu převážet krevní plazmu a orgány určené k transplantaci.

Co je Gallardo zač?

Z prvků výbavy protentokrát pomiňme kožené čalounění a výkonnou audiosoustavu.

Policejní gallardo ukrývá navíc: defibrilátor, satelitní navigaci, radar pro měření rychlosti, kameru schopnou "přečíst" a identifikovat poznávací značku a navrch výkonný počítač, který je napojený přímo na policejní databázi.

Autoři:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.