Ypsilon najíždí testovací kilometry. Čtenáři italského magazínu quattroruote ji loví na italských dálnicích, záběry čtenářů iDNES.cz Michalise Katapodise a Lukáše Pavlíka ale potvrzují, že maskovaná nová malá lancia jezdí i v Polsku.
Největší změnou oproti stávající "ypsilonce", která se prodává od roku 2003 a v Česku od roku 2007, je pár dveří navíc. Pětidveřová karoserie zvýší praktičnost, podle prvních skic by to ale nemělo uškodit vzhledu.
Nová generace má stát na platformě Fiatu Panda a 500, na rozdíl od předchůdce, který vychází z punta,
O pohon se postarají tři beziňáky a jeden turbodiesel. Benzin budou tankovat verze s 0,9litrovým dvouválcem TwinAir a známými čtyřválci 1,2 a 1,4 litru, doplní je pětadevadesátikoňový turbodiesel 1,3.
Drahý šperk do městaTest stávající Lancie Ypsilon zde |