Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lancia znovu začíná v Česku

  17:13aktualizováno  17:13
Italská automobilová značka Lancia dnes zahájila prodej v Česku. Letos nabídne malý model Ypsilon, plánuje, že prodá 50 až 60 kusů. Příští roky by se mohly přidat ještě řady Musa a Delta, řekla manažerka značky v Česku Šárka Králová. Prodejci se zaměří téměř výhradně na ženy.

Lancia Ypsilon | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Lancia se zatím v Česku neprodávala, teď pro ni dozrál ten správný čas, míní Králová. Odhaduje, že i tak už na tuzemských silnicích několik tisíc vozů z premiérové řady automobilky Fiat jezdí.

Ypsilon bude v Česku k dostání ve verzích Argento, Oro, Platino a Sport MOMO Design.

Na výběr bude ze čtyř motorů: 1,2 (44 kW), 1,4 8V (56 kW) a 1,4 16V (70 kW), turbodeisely zastoupí 1,3 JTD (66 kW).

Prodejci budou nabízet 19 různých barev a celkem 700 možných kombinací. Cena začíná na téměř 295 tisísích, nejdražší verze se nedostane nad půlmilion.

V základní výbavě jsou mimo jiné dva airbagy, dálkově ovládané centrální zamykání, a rádio s CD přehrávačem. Chybí ale ABS (příplatek 20 tisíc). Punc luxusu dodává dvoubarevné lakování (příplatek 25 000 Kč).

Zájem o Lancii by podle odhadů firmy měly mít hlavně mladé aktivní ženy z velkých měst. "Uvidíme, zda se tento předpoklad potvrdí. Na tom bude záviset i další vývoj," podotkla Králová.

Lancii i svoji druhou premiérovou značku Alfa Romeo musí zatím Fiat dotovat. Od roku 2010 by ale měly být soběstačné.

Lancia YpsilonLancia YpsilonLancia Ypsilon



Lancia YpsilonLancia YpsilonLancia Ypsilon




Autoři: ,




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.