Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Léčba klidem: plynový mercedes je parádně pohodlný

Mercedes na zemní plyn není laciný, ale umí jezdit opravdu úsporně. Navíc se s příšernými českými silnicemi vypořádá jako žádné jiné auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

havran80

17. 10. 2011 21:37
0 0
možnosti
SB

starej Brůna

17. 10. 2011 16:46
Baba,

Němci ty to s plynem uměli vždycky.

0 0
možnosti
JH

Hekynen druhý

17. 10. 2011 17:59
Re: Baba,

:-)

0 0
možnosti
F

FiS95

17. 10. 2011 16:14
Plyn je blbost.

Raději tlačte na politiky at nás neokrádaj. 57% ceny benzínu jsou daně. Tedy nějakých 15 korun na litr je skutečná cena. A pak že se plyn vyplatí.

0 0
možnosti
E

entony13

17. 10. 2011 16:34
Re: Plyn je blbost.

Zatím se mně LPG vyplatí, to CNG s dojezdem 300 km je směšné, i když domácí plnička by něco řešila :-), žádné tankování a ráno plná nádrž. Jen plaťte spotřební daň, když chcete, vaše volba

0 0
možnosti
FN

mephisto222

17. 10. 2011 12:04
LPG vs. CNG

Zaujimva stranka z Nemecka

http://www.gas-tankstellen.de/menu.php?jump=tankstellen

0 0
možnosti
S

Sucubus

17. 10. 2011 12:00
kdo si proboha koupí auto přes milion

a bude jezdit na plyn ?? nenapadá mě jediný rozumný důvod ani cílová skupina zákazníků

0 0
možnosti
P

prngrr

17. 10. 2011 12:14
Re: kdo si proboha koupí auto přes milion

1) póza některých firem

2) nákup městských/státních aut - politici udělají cokoliv, aby vypadali hezky

0 0
možnosti
P

prngrr

17. 10. 2011 11:53
Plyn jen jako póza

U Mercedesu E je plyn jen jako póza.

Pokud mám auto přes milion - a ještě určené na dlouhé štreky, tak se nenechám prudit zoufalým dojezdem, neustálým vyhledáváním čerpaček a ztraceným časem u nich.

I v rozhodování benzín x nafta hraje u drahých aut velkou roli dojezd. Mnoho řidičů nechce často tankovat.

0 0
možnosti
LO

Lukke-Luk

17. 10. 2011 11:55
Re: Plyn jen jako póza

Proto je tam tak velká benzínová nadrž. Kvůli dojezdu na delší tratě, pokud nechci tankovat. Pro kratší trasy do 300 km může být CNG ideální volbou.

0 0
možnosti
HW

Hans Wurst

17. 10. 2011 11:29
Mercedes:

auto pro Turky, pasaky a liftovane kur.y v kozichu ;-D;-D;-DRv

0 0
možnosti
LO

Lukke-Luk

17. 10. 2011 11:40
Re: Mercedes:

To ano, ale 15 let starý.

1 0
možnosti
FNF

File not found

17. 10. 2011 11:08
Joo Mercedes ...

... to bylo vzdy tak trochu lepsi svezeni, ale za trosku vic penez. Vubec by mi nevadilo mit trochu starsi techniku v aute s novym kabatem. 5° v automatu bohate staci, jen osobne bych teda spis chtel aspon trilitr sestivalec (at uz rada nebo Vecko) a radsi teda LPG provoz ... precijenom je ta sit sirsi a cena je srovnatelna. A ze je to pohodlny auto, tomu verim

0 0
možnosti
LO

Lukke-Luk

17. 10. 2011 11:09
Re: Joo Mercedes ...

Pro 50leté pány je ten 5stupňový automat asi ideální. Zábava či sportovnější svezení s ním totiž opravdu není.

0 0
možnosti
E

ertz

17. 10. 2011 9:39
Návratnost

Když počítám o kolik je CNG verze dražší oproti dieselu tak mi návratnost vychází kolem 250 000 km

0 0
možnosti
P

prngrr

17. 10. 2011 11:09
Re: Návratnost

Návratnost nevypadala dobře, tak nás s tím redachtor nezatěžoval

0 0
možnosti
RR

DjTamme

17. 10. 2011 9:38
dojezd

To s plynem nekupujte. mám naftu tří litr a jezdím kombi 6,7. Pžedtím jsem měl pouze Audi a kdysi Favorita a všechno jezdilop za víc.

To auto je prostě pohodlí. Sám si hlídá odstup. Kouknete na telku či na net. Všechny pitomé funkce co se v ceníku zdá jako blbost svůj smysl mají. Kdo ročně nalítá okolo 100 000km tak to užije.

Jen ten servis. Tím že jezdím do profi servisu už asi 10let v kuse tak spoustu zásahů mám zdarma ale v podstatě stačí jezdit na servisky a tomu autu se nemůže nic stát. Ještě tam nebylo nic rozbitého. R^

0 0
možnosti
PO

Modrý a zelený blesk

17. 10. 2011 10:06
Re: dojezd

Kdo ročně nalítá 100tkm, zasluhuje hluboké politování.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...