Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Legendární americké cobry vyrábí vězni

Typický muscle car - silný, zuřivý, nekompromisní. Ten nejsvalnatější ze svalnatých nosí na zádi vetknuté jméno Cobra. Čistokrevný americký sporťák musí vznikat v Americe, pro výrobce je proto těžké snížit náklady přesunem výroby mimo USA. Ale američtí šéfové mají nápady, dokážou snížit náklady a přitom zůstat doma. Cobry budou vyrábět vězňové, řekl si Gary Paterson, šéf automobilové továrny Shelby v Las Vegas.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Phantom2005

16. 11. 2006 8:55
Sice klasická nádhera, ...

... ale Shelby Cobra mne nikdy nebrala. Shelby Mustang to je ale něco jiného, do GT500 bych šel kdykoliv (mít ty milióny ;-))

0 0
možnosti

marek.x

16. 11. 2006 0:14
Legendární americké cobry vyrábí vězni

No a co, u nás zase škodovky vyrábí parta impotentů.:-)

0 0
možnosti

LarryHagmann

15. 11. 2006 20:18
Las Vegas v Německu ?

Kde se ty auta vlastně teda dělají ? Píšou o německé manufaktuře, potom Las Vegas ??? Strange.

0 0
možnosti

chachara

15. 11. 2006 18:02
Prace v Nevade

Nevite nahodou nekdo,jestli se v ty veznici delaj taky limuziny???

0 0
možnosti

iuos

15. 11. 2006 16:05
hmm

děkuji za velmi bohatou fotogalerii, z přehršle fotek mi šla hlava kolem a v hlavě mi zbyla pouze jediná....

0 0
možnosti

Tatami

15. 11. 2006 15:40
Nic noveho pod sluncem

Kdopak asi postavil na nohy obrovsky koncern IKEA? kdyz zacinali tak veskerou vyrobu delali vezni. meli s tim dokonce asi tak 25 lety problemy ve Schweizu- lide tam demonstrovali proti IKEE ze zneuziva vezne. No a vidite, dneska jak mocny koncern to je .

0 0
možnosti

gumidos

15. 11. 2006 15:23
Mám pochyby

o zrychlení z 0 na 200 za 4,9 vteřin a na 300 za 10 vteřin. Navíc ty zadní gumy 315?? Výkonově to odpovídá F1 ještě v době, kdy bylo povolené turbo, které hnalo výkony k 1000kW - ta auta přestávala být řiditelná a ovladatelná ačkoliv měla gumy nohem širší, než 315. Také si myslím, že trend, že jakákoliv výroba je postavena na práci vězňů je poněkud úchylný. Možná nějaký úklid, drobná služba apod, ale výroba??? Vždyt vznikne velice rychle představa, že by bylo dobré mít co nejvíc vězňů, aby vyráběli lacino = novodobá forma otroctví. Je to nemravné a nehorázné. Stát, který supluje spravedlnost tím, že někoho zbaví svobody se má stát handlířem, který bude nutit vězně pracovat a živit nějakého soukromého výrobce? No má úcta

0 0
možnosti

FastDriver

15. 11. 2006 15:27
Re: Mám pochyby

Otroctví bylo o tom, že otrok neměl na výběr - prostě makat musel a ještě svištěl bič. Vězeň dělat nemusí. ale pokud chce třeba získat nějakou kvalifikaci a vydělat si nějaký peníz na nový start po propuštění, je to možná náznak, že má vůli se napravit.

Další otázkou je, kolik si takový vězeň vydělá. Abychom se nakonec nedivili....;-P

0 0
možnosti

Picolik

15. 11. 2006 13:55
Otroci

Hmm tak v Americe se vrátili k otroctví? Je dobře že vězni makají, lae pokud za stejnou práci dostanou desetinu platu je to otroctví a nic jiného.

0 0
možnosti

Vendula

15. 11. 2006 14:08
Re: Otroci

né, oni jsou jako vy! Vracejí se k socialismu - za desetinu dělají všichni a celá země zase brzy bude jeden velkej kriminál. Kdybyste se číškové starali z poloviny o sebe, jako se staráte o USA, tak byste možná časem vystčili svoje namyšlený slovanský frňáky z toho komunistického hnoje o kterém si myslíte, že je modelem demokracie:-) 

0 0
možnosti

nnarek26

15. 11. 2006 13:29
spatne fotky

zadna fotogalerie Vam nefunguje ... opravte si to .... take pochybuju o 200kmh za 4,9sek.

0 0
možnosti

t2000

15. 11. 2006 13:18
no nevim

myslim, ze ta dvoustovka za 4,9 je blbost. vykon pres zadny kola neni mozne prenest tak efektivne, aby se dalo zrychlit takto rychle.

jsou to jenom PR kecy.

0 0
možnosti

Mikeš

15. 11. 2006 14:11
Re: no nevim

Mam u sveho auta 6,9 a to neni ani očipovaný a má standardní převodovku a náhon jen na předek. S náhonem na zadek se dá přenést na silnici i dvojnásobný výkon, než u mého auta, které má 240 koní. 500 koní jako u Shelby je ještě představitelné ...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...