Diskuze
Legendární americké cobry vyrábí vězni
Děkujeme za pochopení.
Phantom2005
Sice klasická nádhera, ...
... ale Shelby Cobra mne nikdy nebrala. Shelby Mustang to je ale něco jiného, do GT500 bych šel kdykoliv (mít ty milióny )
marek.x
Legendární americké cobry vyrábí vězni
No a co, u nás zase škodovky vyrábí parta impotentů.
LarryHagmann
Las Vegas v Německu ?
Kde se ty auta vlastně teda dělají ? Píšou o německé manufaktuře, potom Las Vegas ??? Strange.
chachara
Prace v Nevade
Nevite nahodou nekdo,jestli se v ty veznici delaj taky limuziny???
iuos
hmm
děkuji za velmi bohatou fotogalerii, z přehršle fotek mi šla hlava kolem a v hlavě mi zbyla pouze jediná....
Tatami
Nic noveho pod sluncem
Kdopak asi postavil na nohy obrovsky koncern IKEA? kdyz zacinali tak veskerou vyrobu delali vezni. meli s tim dokonce asi tak 25 lety problemy ve Schweizu- lide tam demonstrovali proti IKEE ze zneuziva vezne. No a vidite, dneska jak mocny koncern to je .
gumidos
Mám pochyby
o zrychlení z 0 na 200 za 4,9 vteřin a na 300 za 10 vteřin. Navíc ty zadní gumy 315?? Výkonově to odpovídá F1 ještě v době, kdy bylo povolené turbo, které hnalo výkony k 1000kW - ta auta přestávala být řiditelná a ovladatelná ačkoliv měla gumy nohem širší, než 315. Také si myslím, že trend, že jakákoliv výroba je postavena na práci vězňů je poněkud úchylný. Možná nějaký úklid, drobná služba apod, ale výroba??? Vždyt vznikne velice rychle představa, že by bylo dobré mít co nejvíc vězňů, aby vyráběli lacino = novodobá forma otroctví. Je to nemravné a nehorázné. Stát, který supluje spravedlnost tím, že někoho zbaví svobody se má stát handlířem, který bude nutit vězně pracovat a živit nějakého soukromého výrobce? No má úcta
FastDriver
Re: Mám pochyby
Otroctví bylo o tom, že otrok neměl na výběr - prostě makat musel a ještě svištěl bič. Vězeň dělat nemusí. ale pokud chce třeba získat nějakou kvalifikaci a vydělat si nějaký peníz na nový start po propuštění, je to možná náznak, že má vůli se napravit.
Další otázkou je, kolik si takový vězeň vydělá. Abychom se nakonec nedivili....
Picolik
Otroci
Hmm tak v Americe se vrátili k otroctví? Je dobře že vězni makají, lae pokud za stejnou práci dostanou desetinu platu je to otroctví a nic jiného.
Vendula
Re: Otroci
né, oni jsou jako vy! Vracejí se k socialismu - za desetinu dělají všichni a celá země zase brzy bude jeden velkej kriminál. Kdybyste se číškové starali z poloviny o sebe, jako se staráte o USA, tak byste možná časem vystčili svoje namyšlený slovanský frňáky z toho komunistického hnoje o kterém si myslíte, že je modelem demokracie
nnarek26
spatne fotky
zadna fotogalerie Vam nefunguje ... opravte si to .... take pochybuju o 200kmh za 4,9sek.
t2000
no nevim
myslim, ze ta dvoustovka za 4,9 je blbost. vykon pres zadny kola neni mozne prenest tak efektivne, aby se dalo zrychlit takto rychle.
jsou to jenom PR kecy.
Mikeš
Re: no nevim
Mam u sveho auta 6,9 a to neni ani očipovaný a má standardní převodovku a náhon jen na předek. S náhonem na zadek se dá přenést na silnici i dvojnásobný výkon, než u mého auta, které má 240 koní. 500 koní jako u Shelby je ještě představitelné ...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!