Doba pokročila, CRX v ceníku Hondy už nějaký ten rok nenajdeme. Po tokijském autosalonu se to ale možná změní. CRX by se mohlo jmenovat CR-Z a mohlo by vypadat třeba právě jako nejnovější studie japonské automobilky s velkým H ve znaku.
Sportovní auto dneška ale musí nejen rychle jezdit, musí být také ohleduplné ke vzduchu, který dýcháme. CR-Z je proto hybridní. Znamená to, že klasickému do výšin vytočenému benziňáku bude pomáhat elektromotor.
Označení CR-Z znamená "Compact Renaissance Zero" - představit si, co tím chtěla Honda říci, vyžaduje bujnou fantazii. Ostatně ani v případě jména bájného předka CRX nepochodíme lépe, má totiž znamenat "Civic Renaissance Model X".
Dynamické linie přidávají CR-Z na mohutnosti. Lehkost a křehkost na pohled i na dotek, která byla zřetelná u CRX je pryč, teď frčí síla svalů.
Za pozornost stojí velmi netradiční design zrcátek, ve kterých se usadily kamery. Až se bude koncept CRX budoucnosti předvádět v Tokiu na autosalonu, bude mít devatenáctipalcová kola a přední světla složena z LED diod.