Diskuze
Němečtí vědci: Emise sníží zvrat v dopravě a zdražení, problémem je prach
Děkujeme za pochopení.
J75i98ř70í 38T10e13p14r
A co takhle přestat převážet denně ZBOŽÍ (někdy i stejné) z jednoho konce republiky na druhý?
Při nějaké konferenci v Mnichově jeden z účastníků vzal ze stolu minerálku z Itálie a zeptal se, proč musela být přivezena z takové dálky?
P76e36t94r 85N62o34v88e23k
prý nejvíc by pomohlo zdražení paliv vždytˇpřesně tohle udělal Macron ve Francii , a právě kvůli tomu zoufalí obyčejní pracující lidé navlékli žluté vesty , protože po zdražení paliv jsou prostě v pr....
V76l11a50d32i89s84l15a14v 46B79u79r46y31š97e33k
ale pomohlo by to, jenže to by to nesměli udělat tak blbě jako ve Francii, se zdražením mělo přijít opatření, aby kdejakej vagabund nemohl rozbíjet co se mu zlíbí, tam se stala chyba, ne ve zdražení
O49n37d26ř22e46j 10K39r52y95š55t51o58f
Sovětští vědci vynalezli betonové křižníky- psali to v deníku Pravda.
M19i28c18h65a96l 24H48r47u20b19o95š
Betonove lode boli aj v druhej svetovej vojne, jeden vrak je napriklad tu:
M34i70r93o34s57l30a66v 82S77u13c30h45y
Němci - vysoce kulturní a technicky vyspělý národ - a jak snadno podléhají demagogům, kteří jen omezují jejich svobody. Vždy vytyčí "svatý" problém, který pak likvidují nevybíravými prostředky. V zájmu "vyššího dobra" sledují scestné cíle a nevidí (či nechtějí vidět), jak je jejich vůdci vedou do záhuby.
Za posledních 25 let se celkový počet aut v Německu zvýšil sotva o 20%. Díky stárnoucí populaci a nízké porodnosti je (bez imigrace) jisté, že počet aut bude klesat (či díky imigraci zhruba stagnovat). Výzkumy jiných německých vědců prokázaly, že téměř 80% škodlivin v ovzduší způsobených dopravou je vlastně jen rozvířený prach. Je tedy téměř jedno, jaké palivo auto používá. Ovzduší lze zlepšit plynulostí dopravy, snadnějším nalezením parkovacího místa bez zbytečného kroužení, než se někde uvolní parkovací místo, ale hlavně mytím ulic. Můžou jezdit s kropícími vozy, nebo to můžou nechat na svatém Petrovi.
A teď naštvu všechny ekocvoky. Množství srážek je podstatným způsobem ovlivněno m.j. množstvím kondenzačních jader v ovzduší. Světe div se, takové saze jsou na to přímo ideální. Honba za čistým ovzduším zlikvidovala jednu z příčin pravidelných drobných deštíčků. A teď je naštvu ještě víc. Odsíření elektráren nejen zatočilo s kyselými dešti, ale také zamezilo tvorbě sirných aerosolů, které mají tu vlastnost, že velice efektivně pohlcují sluneční záření, a tím Zemi ochlazují.
Dnešní zplodiny jsou jen naoko čisté. Filtry ani měřící přístroje nedokážou zachytit velice jemné částice. Jsou tak jemné, že se kolem nich netvoří kondenzační jádra, v ovzduší zůstávají nesrovnatelně déle, než větší částice, a jsou tak jemné, že dokáží proniknout buněčnou stěnou. Možná nás to ekošílenství zabíjí efektivněji.
P35a17v75e76l 76J71e97ř36á43b43e55k
Argumentace sírou v ovzduší je opravdu na pochvalu.
Zničená jezera ve Skandinávii imisemi ze střední Evropy, zničení lesy v okolí uhelných elektráren a ztráta mechových porostů v lesích na větším území, stejně jako změna chemismu lesní a zemědělské půdy určitě podpoří teorii o jejich potřebě v ovzduší, aby pršelo.
Nejděsivější ale je, jak je možné, že pršelo už před průmyslovou revolucí, kdy nebyly elektrárny, hutě a dokonce auta.
Jinými slovy když chci někoho osočit, tak si vždy něco dokáží vytrhnout ze souvislostí.
R94a27d71e23k 49S16t59e84i64g40e40r
Nic naplat, v zájmu zachování klimatu ve městech Němcům nezbývá než jejich obyvatelstvo vystěhovat
P91e51t51r 74M80a31r39e72č72e55k
JJ vše zakázat a nebo zdanit! Ve jménu ekoidiocie a mobility pouze pro samozvanou elitu. Ať si Němci zakáží třeba i dýchání. To by jim bylo podobné.
M87i81c82h58a30l 46P70a75u21l81í62č89e24k
Pořád se řeší jen osobní auta, ale ovzduší také pěkně zamořují kamiony a nákladní auta. Přitom jsem ale nikde nezaregistroval nějaké tendence omezovat zplodiny také v tomto segmentu. Jsou v tomto nějaké pokroky? Nucení přechodu z nafty na benzín, přísné limity na produkci COx a NOx, povinnost montovat do kamionů motory o max. objemu 1,2 litru apod.?
T17o85m17á26š 75C27h27r64a15s93t25n34ý
Takze, prvne zakazal bych auto nad 1l objemu a 50kw vykonu.
Pak uz vse pujde samo.
M34i11r89o75s96l70a70v 10Č16e44c88h64u28r69a
az na to, že při rozjezdu tahle auta sežerou víc než 2.0
V88í19t 52K57o77u11b36a
Ke snížení emisí povede zdražení - mobilita jen pro vyvolené, ostatní budou přespávat v maringotkách u fabrik v polích za městem a jednou za 14 dnů pojedou na 2 dny domů na kole. Děkuji nechci.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Pronájem bytu 2+kk, 40m2, Praha 6 - Břevnov, po rekonstrukci, zařízený
Mládeže, Praha 6 - Břevnov
17 990 Kč/měsíc