Diskuze
VIDEO: Hvězdou Ženevy je létající auto. Cena: 7,7 milionu korun
Děkujeme za pochopení.
Z44u65z42a26n70a 15E31r89b13e87n57o79v81á
Těch prvních létajících aut na světě je v poslední době nějak moc...
I70v16a74n 34M81a68r33e12k
Oproti vrtulníku nemá vírník rotor poháněný motorem. . . . . . Takže ta tlačná vrtule je poháněná čím, šlapátky, a nebo se už konečně podařilo zkonstruovat perpetuum mobile ?
M27i60l58o84š 93K39o82l11m85a48n
Fakt jste to nepochopil, nebo si jen hrajete na odborníka ?
J91i32ř46í 23P23o73k29o62r32n88ý
jedíné létající auto měl Fantomas ,Citroen DS, ty ostatní jsou spíš jezdící letadla
T72o15m36á24š 88V78a74l21d32e32r
Jestli není lepší mít virník a luxusní auto samostatně. 499 000EUR . To už mi dává větší smysl aeroauto ze Slovenska.
J85i60ř73í 26D14v83o40ř76á75k
Předpokládám, že autor si plete dostup a výšku.
A třeba dolet ( ve vzduchu může urazit ....) 560 km?
ZLIN Z 143 LSi, nádrže 2 x 61 litrů má dolet 450 km.
zdroj : http://www.zlinaircraft.eu/Letadla/Z-143-LSi-Genius/
A48l88e26x 49K64o57l45l56e92r
Jestli ono už by nebylo snažší vyjet z letiště na dálnici s osobním tryskáčem
R60o77s98t86i28s15l41a39v 81V96o53m24á43č71k33a
No, mluví se o tom už asi šedesát let, a pořád vznikají jenom takové hnusné kočkopsy. Měli bychom se asi smířit s tím, že požadavky na létající stroj a automobil jsou příliš odlišné.
Nehledě na to, že i toho kočkopsa může řídit jen pilot.
O49n78d77ř41e84j 73Š17r13á85m52e32k
Řídit může kdokoli. Pilotovat jen pilot.
O35d68s24t34r57a57n87ě20n26ý 61U46ž51i14v27a21t13e60l
S14a12m70u15e72l 22Š67u37t31a54j
Neviem no, toto sa asi tak skoro neuchyti. Za tu cenu si clovek moze kupit urcite nejake male lietadlo s dvojnasobnym doletom a zvysi mu aj na par luxusnejsich aut.
R20o56s91t56i64s66l78a72v 24V57o48m94á35č33k54a
Nějaký pěkný ultralight jako Czech Sport PS-28 ano, úplně nový, kolem tří milionů. Takže ano.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha