Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Levné holínky: Dacia Sandero Stepway

  15:10aktualizováno  15:10
Dacia okukovala u skautského oddílu Škodovky. Stejně jako u Fabie Scout a Roomsteru Scout se terénní úpravy hatchbacku Sandero omezily na oplastování.

Dacia Sandero Stepway | foto: Renault

Rumunsko-světové sandero už dělá parádu na cestách necestách Jižní Ameriky, nově se "outdoorová" verze hatchbacku Dacie chystá do Evropy.

Dacia Sandero Stepway (v Argentině a Brazílii prodávaná pod značkou Renaultu) vychází ze stupně výbavy Ambiance, která v Česku obnáší mimo jiné ABS, centrální zamykání, dva airbagy a elektricky ovládaná okna vpředu. Uvnitř se nic nemění, i "terénní" sandero odveze pět cestujících a 320 litrů výletnického náčiní (nebo dva + 1 200 litrů).

jak jezdí

Test Dacie Sandero čtěte ZDE

Pro výlety mimo silnici se sandero vybavilo jinými nárazníky, oplastováním lemů blatníků a prahů, které mají ochránit lak, přibyla chromovaná koncovka výfuku a střešní lišty. S pohonem víc než přední nápravy ale nepočítejte. O dva centimetry se také zvedla světlá výška na konečných 175 mm. Stepway také dostane rozměr kol, který na obyčejném sanderu nenajdeme: 195/55 R16.

Ke třem metalízovým barvám lakování (dva odstíny šedé a červená) můžete své sandero pro polňačky vyšperkovat polepy.

Ceny jsou prozatím tajné, ví se, že pod kapotou budou terénní sandera mít bezinovou šestnáctistovku (87 koní) a turbodiesel s objemem 1,5 litru (68 koní). Prodej odstartuje v září, objednávky by měli prodejci nabírat už v červenci. Nejlevnější obyčejné sandero s jedna-šestkou pod kapotou stojí v Česku 219 900 korun.

Dacia Sandero Stepway
Autor:




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.