Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lexus LF-CC: těšte se na nové IS, bude i kupé

  17:01aktualizováno  17:01
Paříž (Od zpravodaje iDNES.cz) - Označení pařížského konceptu japonské značky Lexus není jen změť písmen. Jméno LF-CC znamená Lexus Future - Coupé Concept. A to vyjadřuje vlastně všechno důležité: Lexus patřící pod křídla Toyoty totiž chystá kupé. Znalci tvrdí, že tak bude vypadat nová generace Lexusu IS.

Lexus LF-CC | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Kupé určitě přejede do prodeje stejně jako na pařížské molo s pomocí hybridního pohonu, který posílá sílu na kola zadní nápravy.

Fotogalerie

Lexus LF-CC v číslech

  • délka x výška x šířka x rozvor: 4 660 x 1 375 x 1 840 x 2 730 mm
  • zavěšení ko:l vpředu dvojité lichoběžníkové, vzadu víceprvkové
  • pneumatiky vpředu 245/35 R20, vzadu 285/30 R20

Novinka, která pro sériovou výrobu asi nasadí o něco méně agresivní tvář, charakteristická maska chladiče ve tvaru vřetene ale zůstane zachována. Interiér konceptu hraje na sportovní notu velmi nízkým posazem řidiče, samozřejmoustí je důraz na luxus a moderní technologie.

O pohon 4,7 metru dlouhého kupé se stará nový zážehový čtyřválec 2,5 litru spolupracující s elektromotorem s vodním chlazením a permanentním magnetem. Akumulátory jsou nikl-metal-hydridové.

Motor 2,5 l DOHC upravený speciálně pro hybridní soustavu pohonu využívá tzv. Atkinsonův cyklus a technologii přímého vstřikování D-4S.

Lexus LF-CC






Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.