Diskuze
Libeňský most nejde zachránit. Stavěli ho starou technologií, práci odbyli
Děkujeme za pochopení.
J33a29r11o21m42i91r 94H70o35b18l48i51k
Vidím to na postavení nového top, nej, super mostu, splňujícímu s přehledem všechny současné i budoucí normy a současný most nechat stát tam, kde je, obehnat ho červenobílou páskou a nechat ho dalších 20-30 let se rozpadat jako architektonickou památku až do úplného sesypání.
K11r92y43š91t16o96f 86L42a57n38í42k
tak at ho rozeberou a postavi treba v Roztokach, kdyz je to takova pamatka.
P97e32t55r 19H67á30l63a
Je zajímavé, jak spousta lidí nevidí / nechápe hodnotu peněz v čase. Vlivem "nemístného tlaku na cenu" se postavil most, který vydržel 90 let, z toho většinu doby při násobném zatížení oproti projektu, bez jakékoli péče. Dnes říkáme jak je most v katastrofálním stavu a musíme omezovat jeho zatížení, přitom ho pořád zatěžujeme víc než byl projekt (dnešní 1 tramvaj je těžší než 2 dobové). Nějak nechápu, co by ještě chtěli... To jako měli lidi před 100 lety s několikanásobně nižším životním standardem stavět 2x dráž, abysme my nemuseli nic opravovat, nebo jak?
S48t18a79n60i50s74l51a23v 74K80r66e83j84c34a46r
Ano, zbourat a postavit nový se zajištěním nových technologií a dohledem stavbyvedoucího na neodfláknutou profesně odbornou práci Kdo tedy asi bude stavbyvedoucím nového Libenského mostu Že by dostal důvěru a příležitost ex........ Skansky pan Tok Nebo ti z Metrostavu a ČKD jež se podepsali na Tunelu Blanka Kdo bude mít odvahu - Hradecký Černigov se také bude bourat a vznike nový možná "lepší" ! Architekt a projektant je jedna stránka a druhou jsou ti jež se na faktické realizaci podílejí. A pravdou je to, že stavební vady dnešních realizací jsou mnohdy stejně vážné jako ty vady jež v reálné provozu vydržely padesát a více let. - Neznalost tras městských inženýrských sítí, kdy až teprve při průseru se řeší kde traseři a zeměměřiči udělali chybu a práci odflákli jen proto, že tímto bojovali proti socialismu a komunistům, je dvousečná zbran. A traseři a zeměměřiči jsou a byli absolventy spš stavební, tedy žádní nýmandi.
J26a18n 30K32u40d31e53r74a
Mezitím v Rusku stačili postavit most až na anektovaný Krym
P90a68v23e19l 46Š84m13í15d
Možná kdyby Rusko anektovalo Prahu, taky by jí nějaký ten most postavilo. :D
S53i82l13v53e30s42t91r 26K64a82d22e60ř90á53b56e72k
Když je politický zájem most zbourat, vždycky lze napsat srdceryvné zdůvodnění, proč je to naprosto nezbytné.
A85d70a91m 58P98e41r35o26u64t14k69a
Všechny sluníčka které brojí proti bourání by si měli tenhle článek povinně přečíst.
P80e61t42r 75H88a76r60i39p12r31a91s63a83d 25H13a67j56i19č
Ale nesmysl, článek musí být tendenční. Někde napíšou jiný a bude se to jmenovat "Zachráníme jediný kubistický most ve střední Evropě?" a napíšou deset důvodů, že to půjde. Chce to předpojektovou prřípavu, vypracovat projekt na sanaci a na stavbu nového, porovnat to, najít vhodné technologie, porovnat cenu a histirickou hodnotu. To tady nevyřešíme. Názory nestačí. Je potřeba mít pořádnou analýzu a návrhy možných řešení. A pak ještě osvícenou komisi, která to objektivně posoudí a primátora, který to schválí. Vím, chci toho moc.
K91a83r46e22l 49U32r74b92a53n
Klidně to zbourejte bez náhrady. Já tamtudy nejezdím..
L15u22c57i85a88n 25P72a21p64a32z17i32a82n
A proto vydržel sto let! A jak se staví dnes, když se mosty bourají po deseti letech, jak to čeká třeba most v Radotíně? Vrchol lži, lenost opravit, raději postavit tuctový ošklivý most, který bude mít životnost ještě kratší než ten prý odfláknutý.
E53r51i93k 17L18e43v95i72n77s17k71ý
Tak proto se to pamatkari snazi chranit. Je to jedinecna ukazka typickeho ceskeho stavebniho slendrianu.
K30r32y68š21t19o11f 94L32a55n27í54k
dulezite je postavit takovou stavbu tak, aby se problemy objevily az tady nebudete.
L12u47k20á14š 48A44d49a85m18e53c
Já bych byl určitě pro výstavbu kopie. S malými úpravami se může postavit kvalitní technologicky moderní most, který zachová estetické kvality původního.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.