Diskuze
Libeňský most nejde zachránit. Stavěli ho starou technologií, práci odbyli
Děkujeme za pochopení.
J30a35r70o80m10i98r 79H91o48b62l83i89k
Vidím to na postavení nového top, nej, super mostu, splňujícímu s přehledem všechny současné i budoucí normy a současný most nechat stát tam, kde je, obehnat ho červenobílou páskou a nechat ho dalších 20-30 let se rozpadat jako architektonickou památku až do úplného sesypání.
K73r18y71š78t51o11f 40L24a56n40í60k
tak at ho rozeberou a postavi treba v Roztokach, kdyz je to takova pamatka.
P21e15t47r 81H47á58l91a
Je zajímavé, jak spousta lidí nevidí / nechápe hodnotu peněz v čase. Vlivem "nemístného tlaku na cenu" se postavil most, který vydržel 90 let, z toho většinu doby při násobném zatížení oproti projektu, bez jakékoli péče. Dnes říkáme jak je most v katastrofálním stavu a musíme omezovat jeho zatížení, přitom ho pořád zatěžujeme víc než byl projekt (dnešní 1 tramvaj je těžší než 2 dobové). Nějak nechápu, co by ještě chtěli... To jako měli lidi před 100 lety s několikanásobně nižším životním standardem stavět 2x dráž, abysme my nemuseli nic opravovat, nebo jak?
S29t23a72n19i97s75l37a65v 53K91r49e73j89c32a21r
Ano, zbourat a postavit nový se zajištěním nových technologií a dohledem stavbyvedoucího na neodfláknutou profesně odbornou práci Kdo tedy asi bude stavbyvedoucím nového Libenského mostu Že by dostal důvěru a příležitost ex........ Skansky pan Tok Nebo ti z Metrostavu a ČKD jež se podepsali na Tunelu Blanka Kdo bude mít odvahu - Hradecký Černigov se také bude bourat a vznike nový možná "lepší" ! Architekt a projektant je jedna stránka a druhou jsou ti jež se na faktické realizaci podílejí. A pravdou je to, že stavební vady dnešních realizací jsou mnohdy stejně vážné jako ty vady jež v reálné provozu vydržely padesát a více let. - Neznalost tras městských inženýrských sítí, kdy až teprve při průseru se řeší kde traseři a zeměměřiči udělali chybu a práci odflákli jen proto, že tímto bojovali proti socialismu a komunistům, je dvousečná zbran. A traseři a zeměměřiči jsou a byli absolventy spš stavební, tedy žádní nýmandi.
J51a10n 38K63u75d67e83r27a
Mezitím v Rusku stačili postavit most až na anektovaný Krym
P24a73v93e20l 69Š93m60í97d
Možná kdyby Rusko anektovalo Prahu, taky by jí nějaký ten most postavilo. :D
S76i28l63v19e95s50t85r 57K47a73d81e50ř37á10b63e47k
Když je politický zájem most zbourat, vždycky lze napsat srdceryvné zdůvodnění, proč je to naprosto nezbytné.
A52d82a81m 33P45e94r58o45u13t65k67a
Všechny sluníčka které brojí proti bourání by si měli tenhle článek povinně přečíst.
P70e91t93r 94H83a29r67i43p32r45a28s67a35d 81H36a79j49i90č
Ale nesmysl, článek musí být tendenční. Někde napíšou jiný a bude se to jmenovat "Zachráníme jediný kubistický most ve střední Evropě?" a napíšou deset důvodů, že to půjde. Chce to předpojektovou prřípavu, vypracovat projekt na sanaci a na stavbu nového, porovnat to, najít vhodné technologie, porovnat cenu a histirickou hodnotu. To tady nevyřešíme. Názory nestačí. Je potřeba mít pořádnou analýzu a návrhy možných řešení. A pak ještě osvícenou komisi, která to objektivně posoudí a primátora, který to schválí. Vím, chci toho moc.
K81a69r40e23l 55U70r17b46a28n
Klidně to zbourejte bez náhrady. Já tamtudy nejezdím..
L80u69c28i16a39n 81P24a64p52a77z97i31a69n
A proto vydržel sto let! A jak se staví dnes, když se mosty bourají po deseti letech, jak to čeká třeba most v Radotíně? Vrchol lži, lenost opravit, raději postavit tuctový ošklivý most, který bude mít životnost ještě kratší než ten prý odfláknutý.
E65r40i11k 33L24e56v51i18n25s18k53ý
Tak proto se to pamatkari snazi chranit. Je to jedinecna ukazka typickeho ceskeho stavebniho slendrianu.
K59r83y97š39t78o48f 34L76a82n48í62k
dulezite je postavit takovou stavbu tak, aby se problemy objevily az tady nebudete.
L62u27k22á38š 52A66d71a36m71e92c
Já bych byl určitě pro výstavbu kopie. S malými úpravami se může postavit kvalitní technologicky moderní most, který zachová estetické kvality původního.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...