Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lidé chodí kupovat auto, na které mají

  8:56aktualizováno  8:56
Ve třech autobazarech se redaktoři MF DNES ptali lidí, kteří právě obhlíželi nabízené automobily, podle čeho si vůz vybírají.
Ve třech autobazarech se redaktoři MF DNES ptali lidí, kteří právě obhlíželi nabízené automobily, podle čeho si vůz vybírají.

Jan B. s rodinou, svářeč, 39 let: "My vlastně ani nevíme. Jeli jsme do Prahy, a jako jiní chodí na Hrad, my jsme se zastavili v bazaru. Myslím, že něco tak kolem sto třiceti tisíc by se nám mohlo časem hodit, zatím nejsme pro nic konkrétního rozhodnuti."

Martina S. s přítelem, úřednice, 33 let: "No snad asi nějakou škodovku. Úplně nejlepší by bylo najít nějakou pěknou zachovalou tak za sto tisíc. Byla bych ráda za bílou. Ale kdyby bylo něco pěkného, ale dražšího, asi bych musela uvažovat o leasingu. Teď jsme tady koukali i na staré golfy, ale jak tomu reznou blatníky a dveře, tak se mi to moc nelíbí."

Tomáš M. s dcerou, podnikatel, 43 let: "Zatím jenom tak koukáme, ale přijeli jsme pro kabriolet. Pro dceru. Je nám skoro jedno, co to bude. Musí nás nějak upoutat. Jsem připravený za něj zaplatit tak asi pět set tisíc, to můžu hned."






Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.