Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Litrová Fabia se objeví už v květnu

  9:50aktualizováno  9:50
PRAHA - Poté, co minulý týden Škoda Auto zdražila své vozy o sedm až osm tisíc korun, čímž cenu nejlevnější škodovky zvedla na 266 700 korun, včera automobilka nevyloučila, že od května nabídne levnější verzi Škody Fabia s motorem 1.0. Její cenu však zatím neupřesnila. "Jedná se o benzinový motor, který Škoda Auto vyvinula a představila jej jako jednu z motorizací už před více než rokem při premiéře fabie," uvádí Evžen Krauskopf z tiskového oddělení Škody Auto. Termín uvedení na trh však upřesnit nechce. Koupili byste si litrovou Fabii? Hlasujte v anketě ZDE.

"Litrová fabia bude určitě v květnu, ale jestli na začátku nebo na konci, to vám neřeknu. Její základní cena by snad mohla klesnout pod hranici 250 tisíc korun," připouští Gabriela Piecková z pražské prodejny Auto Papoušek.

Podle ní bude o litrovou verzi mezi zákazníky zájem, protože už nyní je s velkou převahou nejprodávanější nejlevnější verze Fabie 1.4 s výkonem 44 kilowattů.

Škoda Fabia 1.0 bude mít výkon motoru ještě o sedm kilowattů nižší, jejím kladem však bude nejnižší sazba povinného ručení.

Zatímco za Fabii 1.4 letos majitelé za pojištění odpovědnosti platí například u Česko-rakouské pojišťovny 3837 korun, za Fabii 1.0 bude pojišťovna účtovat 1188 korun ročně. Rozdíl činí 2649 korun.

Litrový motor bude již osmou pohonnou jednotkou pro fabii, v sedanu ani kombíku se však neobjeví. K vozům s objemem motoru nižším než 1000 kubických centimetrů se Škoda Auto vrací po 24 letech, kdy ukončila výrobu Škody 100.

Škoda Fabia

Autor:




Nejčtenější

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Ford Mondeo 2,0 TDCi  Titanium
Ford Mondeo 2,0 TDCi Titanium

r.v. 2007, naj. 138 081 km, diesel
129 990 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.