Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lochneska podle Mitsubishi: Třídveřové SUV-kupé Nessie

  15:17aktualizováno  15:17
Auto typu SUV už má dnes ve výrobním programu kdekdo. SUV-kupé ale bude mít díky Giugiarovi na svém stánku na autosalonu v Ženevě jen Mitsubishi. Japonská automobilka, jejíž speciály znají trasu z Paříže do Dakaru jako žádné jiné, představí studii terénního kupé jménem Nessie.

Lochneskou příšeru už se snažili alespoň fotoaparátem zachytit mnozí.

Mitsubishi se rozhodlo, že si ji postaví.

Nessie z Japonska však nebudí hrůzu a má k přírodě blíže, než by si neinformovaný zoomotorista (zoolog+motorista) pomyslel.

Nessie se totiž spokojí s potravou neobsahující ropné deriváty a vystačí s vodíkem. Ekologické osmikomorové srdce pohání všechna čtyři kola za asistence automatické převodovky.

Na nadcházejícím ženevském autosalonu bude budit stejnou pozornost jako její živá kolegyně ze Skotska. Je ovšem také stejně tajemná, o bližší informace je prozatím u Mitsubishi nouze.

Lochneska 21. století odveze čtyři cestující a šije v nejlepších salonech. Červený model, který obléká, je od Giugiara. Tvůrci nessie charakterizují jako dvouapůl objemové (prostorové) auto.

Dvoje dveře, agresivní vzhled a velká kola, která se taktak vejdou do podběhů. Možná Nessie vyrazí do saharské pouště na rallye Paříž-Dakar. Hodně členitá karoserie čtyřmístného kupé má minimální převisy. Chrom kam oko pohlédne je samozřejmostí, prosklení ve spodní části dveří spíše manýrou.

Autoři: ,




Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.