Diskuze

Filtry pevných částic jsou stále drahé, v Česku je nemá až milion aut

Počet aut bez filtru pevných částic nebo s poškozeným filtrem se loni v tuzemsku zvýšil až o 45 000 vozů. Vyplývá to ze zjištění ÚAMK. Celkově jezdí v Česku až jeden milion aut bez filtru pevných částic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RA

A jsme u toho. Čím vyšší EURO, tím menší a daleko nebezpečnější částice. Je to tak asi lepší.8-oEU

1 0
možnosti
LG

To je samozřejmě nesmysl.

0 1
možnosti
TK

Na téhle podvodné taškařici s DPF u dieselů a downsizingu u benzínů vydělaly nejvíce neznačky jako třeba hnujdé, nebo dacia. Lidé, co by dříve koupili za 100k pěti či sedmiletou solidní ojetinu, nechtějí hned po koupi vyklopit dalších 50 litrů za DPF a 30 k za vstřiky v případě TDI, ani nový motor 1.0 v případě benzínu, a tak si raději koupí za 250 k nového převelčeného favorita od těchto neznaček. Zvlášť když jim papírově naslibují delší záruku. Trošku potíž je, že za 5 let se nám tu začnou hromadit neopravitelné vraky. Ale co, ať žije konzum! :-P

4 0
možnosti
LG

Z hlediska množství provozních emisí je tohle chování vlastně prospěšné. Z pohledu celkové ekologie to je problematické, ale to je jakýkoliv konzum.

0 1
možnosti
VF

Tenhle článek o DPF je obzvlášť pitomej. :)

"řídicí jednotka v dobré kondici" ??? :D

"milion aut bez DPF"? možná ale 99% z nich sjela z výrobní linky bez DPF (i po roce 2004) a jsou tak i homolgovaná takže na tom jaksi není co řešit!

A tak dále....

5 0
možnosti
JK

To víte, úřad. Záměrně nutí stanice STK psát závady, které an autě nejsou. Že technik není majiteli schopen ukázat, kde tu korizi viděl a mele jak kefamlýnek "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí" "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí" "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí"

Například 50 let staré auto musí mít zvelněné kotouče. technik to tam napsal, tak to musí být pravda. Protože technik ví líp než majitel, že vpředu bubny nejsou.

3 0
možnosti
TH

Neměl by UAMK hájit zájmy řidičů a ne lézt Brabcovi do zadku? A kde bere UAMK data o nefunkčních DPF? Prostě komunističtí pohrobci placení z našich daní potřebují vykazovat činnost.

Tím nechci říct, že odstraněné DPF nejsou problém, jenom UAMK o tom ví prd.

5 0
možnosti
VB

vypadá to, že se nad traviči stahují mraky, tenhle nešvar se dá odstranit velmi rychle, do Rakouska žádnej travič nepojede, protože to kontrolují, kolega dokonce říkal, že vymontování DPF má jedno blbý a to, že nemůže jezdit přes Rakousko, stačí pár kontrol, pokut, sebraných TP a oni si to lidi začnou montovat, ne že ne, ono to půjde

3 4
možnosti
JK

Tak určitě. Zrovna minulý týden jsem projel Rakousko od severu k jihu a naopak ve svém starém dieselu bez DPF. Při razantním sešlápnutí plynu mi to hulí jako kamion. Dokonce mě i předjížděli na dálnici policisté a ani se neobtěžovali se zajímat, zda mám nebo nemám DPF. Všechno je to jenom strašení a masírka, aby si lidé houfně kupovali nová auta.

6 0
možnosti
JD

J23a19n 61D53l43o49u81h67ý

31. 3. 2017 6:36

Osobne nerozumim tomu proc si kazdej kupuje od vydani prvni generace oktavky diesel. Pro vetsinu lidi, je to nevhodny motor. Kolik z vas denne jezdi v kuse aspon 100km ? V nasi pidi republice kde 400km znamena, ze jsem na druhy strane statu, tomu fakt nerozumim. Pritom dvoulitrove auto dokaze jezdit za stejne/mensi penize na LPG/CNG.

1 2
možnosti
MS

protoze jsou to nejcastejsí motorizace do fleetu, cili i nejcastejsi ojetiny

1 0
možnosti
Foto

O82t41a 67B43l66a52ž46e77k

30. 3. 2017 23:35

Nafťáky bych prostě zakázal...

2 6
možnosti

Tak určitě, "prostě" a "byste". ;-)

5 0
možnosti
JK

Mám 18 let starou V70 TDI. Starám se o to auto, pravidelně menim olej po 15000, serizeny motor a najeto bez 4 tisíc půl milionu. Je to pohodlné auto, spotřeba,pokud jezdím přesně podle predpisu dálky/město 70/30%, pod šest litru. Nedávno jsem jel plne naložen, pod sto padesát jsem nešel a 6,7 při tankování. Podle technika na STK je motor ve vynikající kondici. Nikde žádná koroze. Muže mi někdo říct, proč bych si měl kupovat nové auto?

2 0
možnosti
MG

Nevím, jak to souvisí s filtrem pevných částic.

0 4
možnosti
JV

Všechno je to jen buzerace od zelených ekoteroristů Rv

4 1
možnosti
JS

nesmrď a nebude potřeba buzerace od "zelených ekoteroristů".

0 4
možnosti
PP

Masirka soudruhu od Fordovych krámů pokračuje.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.