Diskuze
Filtry pevných částic jsou stále drahé, v Česku je nemá až milion aut
Děkujeme za pochopení.
R33a57d31o86m45í26r 72A75l92b49e42r48t
A jsme u toho. Čím vyšší EURO, tím menší a daleko nebezpečnější částice. Je to tak asi lepší.
L88u23d38v89í78k 29G28a77j85d38o89š56í42k
To je samozřejmě nesmysl.
T55o39m36á81š 18K72u21c57h33a50ř
Na téhle podvodné taškařici s DPF u dieselů a downsizingu u benzínů vydělaly nejvíce neznačky jako třeba hnujdé, nebo dacia. Lidé, co by dříve koupili za 100k pěti či sedmiletou solidní ojetinu, nechtějí hned po koupi vyklopit dalších 50 litrů za DPF a 30 k za vstřiky v případě TDI, ani nový motor 1.0 v případě benzínu, a tak si raději koupí za 250 k nového převelčeného favorita od těchto neznaček. Zvlášť když jim papírově naslibují delší záruku. Trošku potíž je, že za 5 let se nám tu začnou hromadit neopravitelné vraky. Ale co, ať žije konzum!
L56u27d58v94í68k 50G17a77j21d81o37š20í95k
Z hlediska množství provozních emisí je tohle chování vlastně prospěšné. Z pohledu celkové ekologie to je problematické, ale to je jakýkoliv konzum.
V56o73j55t70ě91c95h 87F82i27a45l65a
Tenhle článek o DPF je obzvlášť pitomej. :)
"řídicí jednotka v dobré kondici" ??? :D
"milion aut bez DPF"? možná ale 99% z nich sjela z výrobní linky bez DPF (i po roce 2004) a jsou tak i homolgovaná takže na tom jaksi není co řešit!
A tak dále....
J34i75ř78í 41K88o86c39u31r12e69k
To víte, úřad. Záměrně nutí stanice STK psát závady, které an autě nejsou. Že technik není majiteli schopen ukázat, kde tu korizi viděl a mele jak kefamlýnek "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí" "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí" "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí"
Například 50 let staré auto musí mít zvelněné kotouče. technik to tam napsal, tak to musí být pravda. Protože technik ví líp než majitel, že vpředu bubny nejsou.
T82o26m87á82š 78H31u72d12e25č84e66k
Neměl by UAMK hájit zájmy řidičů a ne lézt Brabcovi do zadku? A kde bere UAMK data o nefunkčních DPF? Prostě komunističtí pohrobci placení z našich daní potřebují vykazovat činnost.
Tím nechci říct, že odstraněné DPF nejsou problém, jenom UAMK o tom ví prd.
V60l51a10d59i94s88l63a30v 69B21u51r14y50š20e86k
vypadá to, že se nad traviči stahují mraky, tenhle nešvar se dá odstranit velmi rychle, do Rakouska žádnej travič nepojede, protože to kontrolují, kolega dokonce říkal, že vymontování DPF má jedno blbý a to, že nemůže jezdit přes Rakousko, stačí pár kontrol, pokut, sebraných TP a oni si to lidi začnou montovat, ne že ne, ono to půjde
J16a58n 78K16o63n80v47a54l13i72n54k14a
Tak určitě. Zrovna minulý týden jsem projel Rakousko od severu k jihu a naopak ve svém starém dieselu bez DPF. Při razantním sešlápnutí plynu mi to hulí jako kamion. Dokonce mě i předjížděli na dálnici policisté a ani se neobtěžovali se zajímat, zda mám nebo nemám DPF. Všechno je to jenom strašení a masírka, aby si lidé houfně kupovali nová auta.
J23a19n 61D53l43o49u81h67ý
Osobne nerozumim tomu proc si kazdej kupuje od vydani prvni generace oktavky diesel. Pro vetsinu lidi, je to nevhodny motor. Kolik z vas denne jezdi v kuse aspon 100km ? V nasi pidi republice kde 400km znamena, ze jsem na druhy strane statu, tomu fakt nerozumim. Pritom dvoulitrove auto dokaze jezdit za stejne/mensi penize na LPG/CNG.
M25a37r40c39e91l 50S66t80a98r70ý
protoze jsou to nejcastejsí motorizace do fleetu, cili i nejcastejsi ojetiny
O82t41a 67B43l66a52ž46e77k
Nafťáky bych prostě zakázal...
P12e78t13r 54Č55e32r43m59á16k
Tak určitě, "prostě" a "byste".
J60a59k97u70b 11K38r29o89u30p47a
Mám 18 let starou V70 TDI. Starám se o to auto, pravidelně menim olej po 15000, serizeny motor a najeto bez 4 tisíc půl milionu. Je to pohodlné auto, spotřeba,pokud jezdím přesně podle predpisu dálky/město 70/30%, pod šest litru. Nedávno jsem jel plne naložen, pod sto padesát jsem nešel a 6,7 při tankování. Podle technika na STK je motor ve vynikající kondici. Nikde žádná koroze. Muže mi někdo říct, proč bych si měl kupovat nové auto?
M76i71r40e79k 72G14a11j79e30r
Nevím, jak to souvisí s filtrem pevných částic.
J81a50r27o85s89l13a13v 65V45l34k
Všechno je to jen buzerace od zelených ekoteroristů
J84i82ř69í 16S17c74h47w20a75c22h
nesmrď a nebude potřeba buzerace od "zelených ekoteroristů".
P40a39v24e75l 32P97a11ž39o48u32t
Masirka soudruhu od Fordovych krámů pokračuje.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.