Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lov na caymana vyjde na milion a půl

  16:22aktualizováno  16:22
Nejlevnější uzavřené porsche právě přijíždí na český trh. Nového caymana je možné ulovit za půl druhého milionu.

Porsche Cayman | foto: Porsche

Porsche přiváží do ČR novinku. Po modelu Cayman S  je od nynějška k mání levnější alternativa, která postrádá písmeno S ve jménu.

Dvoumístné kupé, postavené na základě roadsteru Boxster, pohání šestiválcový boxer 2,7 l s výkonem 180 kW (245 koní) umístěný uprostřed vozu, který přesvědčuje zejména dostatkem síly v nízkých a středních otáčkách.

Nejvyšší rychlost činí 258 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne nejslabší Porsche s manuální převodovkou za 6,1 s. Cayman je živoucím důkazem, že vysoký výkon nemusí automaticky znamenat vír v nádrži. Průměrná tabulková spotřeba podle metodiky EU totiž činí solidních 9,3 l/100 km.

Díky proměnnému časování ventilů VarioCam Plus dosahuje Cayman točivého momentu 273 Nm, který je k dispozici v rozmezí od 4.600 do 6.000 otáček za minutu. Přenos síly zajišťuje pětirychlostní manuální převodovka, na přání se dodává i šestirychlostní . Jako třetí variantu nabízí Porsche pětirychlostní automat Tiptronic s řazením tlačítky na volantu.

Cayman přijíždí na 17palcových kolech s designem pěti dvojitých paprsků. Vpředu jsou osazeny pneumatiky 205/55, vzadu 235/50.

popisek AUTOKATALOG
VŠE O PORSCHE 

Za příplatek je k dispozici aktivní podvozek PASM (Porsche Active Suspension Management), který umí snížit podvozek o deset milimetrů a přizpůsobuje tuhost tlumení aktuální situaci. Pomocí tlačítka na středové konzole lze volit mezi režimy Normal a Sport.

Dalšími poznávacími znaky základního Caymana jsou černé třmeny brzd, černá lišta předního spoileru, nápis za zádi v titanové barvě a lichoběžníková koncovka výfuku.

Stejně jako u silnějšího Caymana S jsou díky motoru uprostřed k dispozici dva kufry s celkovým objemem 410 litrů.

Potřebnou bezpečnost zajišťují dva velkoobjemové čelní airbagy a Porsche Side Impact Protection Sytem (POSIP), který zajišťuje ochranu při bočních nárazech díky kombinaci hrudníkových a hlavových airbagů. Za nejlevnějšího caymana zaplatí zájemce dvě koruny a milion a půl k tomu. 

Autoři:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.