náhledy
Premiéra se odehrála na bývalém vlakovém nádraží v Berlíně, Lynk & Co se totiž chystá v roce 2018 i do Evropy i na severoamerický trh. Zahájení prodejů je ovšem naplánované nejprve do Číny na příští rok.
Autor: Reuters
Lynk & Co budou vlastně nabízet tablety na kolech. Vedení značky už dopředu prohlašovalo, že nejdůležitější nebude technika, ale aplikace s jejich auty spojené.
Autor: Reuters
Lynk & Co založila čínská automobilka Geely a chce nejprve začít prodávat na domácím trhu.
Autor: Reuters
Technika ovšem vychází z modulární platformy CMA švédského Volva, které už od roku 2010 Geely patří.
Autor: Lynk & Co
Nová automobilka využívá platformu CMA, kterou vyvinulo Volvo.
Autor: Lynk & Co
Lynk & Co už oznámil, že po modelu 01, budou následovat 02 a 03, v prvním případě jde o sedan velikosti VW Jetta, v druhém o malý crossover. Celkem má v první fázi Lynk & Co nabídnout pět modelů, které už jsou v podstatě hotové.
Autor: Lynk & Co
Auto je dílem evropského vývojového a designérského studia Geely, které sídlí ve Švédsku.
Autor: Lynk & Co
Lynk & Co 01
Autor: Lynk & Co
Nová značka přichází s úplně jinou filozofií, jedním z prvních hesel její prezentace je „nemusíte auto vlastnit, abyste ho měli“. To odkazuje na nový trend dneška - ekonomiku sdílených věcí, alternativních taxislužeb a v našem realističtějším pojetí třeba operativního leasingu (tedy dlouhodobého pronájmu).
Autor: Lynk & Co
Auta chce nabízet přímo, bez dealerského mezistupně, tím prý ušetří až třetinu nákladů. Auto se má nabízet mimo jiné přes internetové obchody
Autor: Lynk & Co
Lynk & Co 01
Autor: Lynk & Co
Lynk & Co 01
Autor: Lynk & Co
Cenová politika má být zajímavá, auta, která chtějí svým pojetím konkurovat prémiovým značkám, mají být levnější než masové značky typu Volkswagen nebo Ford.
Autor: Lynk & Co
Lynk & Co 01
Autor: Lynk & Co
Samozřejmostí je dotykové 10,1palcové rozhraní ovládající většinu i provozních funkcí, permanentní připojení na internet a systémy využívající cloudové úložiště.
Autor: Lynk & Co
Pod kapotou by podle neoficiálních informací měly být přeplňované tří a čtyřválce 1,5 a dva litry vyvinuté Volvem.
Autor: Lynk & Co
Pod kapotou by podle neoficiálních informací měly být přeplňované tří a čtyřválce 1,5 a dva litry vyvinuté švédskou značkou.
Autor: Lynk & Co
Všechny modely nové automobilky mají mít hybridní pohon (nabíjecí plug-in hybrid s lithiovými bateriemi) a automatické dvouspojkové sedmistupňové, ale i manuální šestistupňové převodovky.
Autor: Lynk & Co
Lynk & Co 01
Autor: Lynk & Co
Lynk & Co 01
Autor: Lynk & Co
Délka je 4 530 milimetrů, šířka 1 855, výška 1 654 a rozvor 2 730 mm.
Autor: Lynk & Co
Lynk & Co 01
Autor: Lynk & Co
Premiéra nové čínské automobilky Lynk & Co v Berlíně
Autor: Reuters
Premiéra nové čínské automobilky Lynk & Co v Berlíně
Autor: Reuters
Premiéra nové čínské automobilky Lynk & Co v Berlíně
Autor: Reuters
Premiéra nové čínské automobilky Lynk & Co v Berlíně
Autor: Reuters