Diskuze
Malé volkswageny mívaly smůlu, nový up! je odsouzen k úspěchu
Děkujeme za pochopení.
bapial88
Ještěže EU ví nejlíp co lidi potřebují!
Museli jim to z Bruselu nařídit, co mají vyrábět za auta, jinak by to nikdo nekupoval, si to představte, paní!
bezdukátů II
Re: Ještěže EU ví nejlíp co lidi potřebují!
a když to nebudete kupovat, tak vám to z Bruselu nařídí nebo budete platit WV "nespotřební daň" za to že jste to nekoupili
neverleft
hruza vedle hruzy
"das auto" je takovy neslany nemastny nikdy jsem nepremyslel o teto znacce. nechapu ten entuziasmus lidi nad "VW"
machomen
Re: hruza vedle hruzy
Vyzkoušej ho. Já taky dřív jezdil v Citroenu, ale už bych se do něj nevrátil.
fsp
Aygo za 200k, Yaris za 250k
Provozní náklady +- stejné. Racionální kupec vezme Yarise. Moc nechápu smysl minivozů, při téhle cenové strategii.
Honx
Re: Aygo za 200k, Yaris za 250k
No, a za 250 koupíš zase i větší a praktičtější auta než Yarise. Takže racionální člověk si vybere i jinde. A nemyslím tím zrovna nejlevnější Škodovky nebo třeba Dacie - v téhle ceně většina automobilek už dokáže něco nabídnout.
beef-eater
Moc pěkné...
Moc pěkné - Aston Martin Cygnet. Už se těším na nového Bonda....
1000101111001100
Re: Moc pěkné...
Asi by se to jmenovalo "Bond Pride"...
ujko.straka
To neskončí dobře
Nejvyšší rada RVHP by měla omezit své zásahy do průmyslu jinak nás zbytek světa převálcuje tam i zpět.
ujko.straka
Re: To neskončí dobře
Pardon, tedy ne RVHP ale EU. Furt se mi to plete, nevím proč to přejmenovávali.
Viro
Myslím
že je ještě čas si koupit nějaký dvoulitr v benzínu s trvanlivou kastlí S tímto vývojem bude v další generaci aut místo motoru soustava šlapek a přísný zákaz používání luštěnin před jízdou.
Tuneři do toho hodí motor ze sekačky, který budou umně skrývat a vypínat před hlídkou výběrčích daně ekozamoření
Honx
Re: Myslím
Karoserie není problém, ale do 10 let se ti rozpadne elektronika v autě.
cenzore_zdar
Cygnet neni odvozen, ale to je Toyota IQ
Auto se vyrabi tak, ze dovezou IQ do tovarny Astonu, tam se demontuji urcite casti karoserie, namontuji se ty od astona a auto jde do prodeje.
Inkvizitor Johny
Zmaten
Jsem trochu zmaten z toho auta. Protože na fotkách vypadá děsně hnusně a naopak na firemních renderech dobře. Jinak já osobně si myslím, že tahle fofrkárka je určena primárně pro neevropský trh. Akorát to nikdo nahlas neřekl.
jien
Re: Zmaten
na posledních fotkách vypadá Up celkem dobře. Ale na fotce první je to nic moc :-(
WebFilozof
Nepřesnosti.
- Auto Union se už před válkou přejmenovalo na DKW
- DKW po celou dobu vyrábělo dvoutakty chlazené vzduchem (s předním náhonem, pravda, měli to už před válkou)
- VW rozhodně nemělo jen jeden model, viz VW 1500 a VW 411/412, bylo i v ČR, jezdil s ním třeba Werich
- ten motor měli od NSU, které koupili ve stejné době, viz VW K70
Sorry, ale je to zcela mimo...
Newbie
Re: Nepřesnosti.
Takze jak VY tak clanek je uplne mimo :D ...
Historie Audi je trosku jinak, napred oddeleny Audi, Horch, Wanderer a DKW. Potom sjednoceny jako Auto Union. Po valce ve vlastnictvi MB, potom VW. Pak prislo NSU a cely nazev do roku 1985 byl "Audi NSU Auto Union GmbH". VW melo jeden zakladni model a tim byl Frantiskuv brouk at uz v osobni verzi (Brouk) a dodavkove verzi (Transporter). VW 1500 a ostatni nestavelo VW. Prvni male uzitecne vozidlo nove koncepce bylo co? presne! Polo, alias Audi A50 pro socky. Golf je jen vetsim bratrickem. Jen Vy pane Filozof jste trochu min mimo nez ten packal co psal tenhle clanek... vice viz clanek na http://audiklub.cz/audiwiki/o-automobilce
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...