Diskuze
Manželé se hádají po dvaceti kilometrech
Děkujeme za pochopení.
Oskar
Jak to vidím já...
Nemůžu si na manželku v roli spolujezdkyně v nejmenším stěžovat. Nahlas čte, už jsem takhle "přečetl" několik knížek, aniž bych je otevřel. Případně vypráví o tom, co přečetla. Bere to zgruntu, převyprávět středně tlustou knížku vydá na 200 kiláků - i když teda po dálnici.Warťan
Moje zkušenosti
šárka
ach jo
Díky za takové muže jako je Dan ... s mnoha ostatními nemá smysl ztrácet v životě čas. Bohužel se s nimi musíme potkávat právě na té silniciDan
Re: ach jo
Jeee diky :-) na silnici jsem casto ale nejsem moc defenzivni takze vetsinou levy pruh. Mej se :-)Standa
GPS
Chlapi, vy co máte manželky hašteřivé a nedobře čtející mapu. Našetřte si na GPS. Je tam příjemný dámský hlas, včas vás upozorní kam odbočit a vy se můžete kochat panorámatama. Pokud se s ženou hádáte jen kvůli řízení, problém je vyřešen. Jestli máte to samé doma, tak si raději sežeňte jinou a netrapte se.GroCC
Re: GPS
No já jsem tu svoji 2x vysadil uprostřed polí a teď je pokoj. Až to přestane fungovat, udělám to zas.dalibor
zena spolujezdec,
mi se osvedcilo taky to ze ma zena sve auto (uz 3 roky). Ma tim padem i vetsi praxi v rizeni, nez kdyz jezdi jen obcas. Takze jedem druhemu do rizeni proste nekecame. Kazdy z nas vi ze to neni v dnesni dobe zadna sranda.Podnikový filosof
řešení
Moje holka moc neprudí, protože když si dám pivo, tak řídí ona (docela dobře) a já bych jí to vrátil.... Jinak na dlouhé cesty jsem si pořídil místo otrávených řečí MP3 discmana a hraju Dědu Mládka, Felixe Holzmana, Boba Marlyho atd. a je pohodaVave
Nechápu, o čem je řeč.
Máme každý své auto, ale o víkendech jezdíme společně a to vždycky řídí muž. Proč? Protože mu dělá dobře, když mě vozí, a mně dělá dobře být vozena. Jezdíme spolu rádi, když to jde, povídáme si a zpíváme, když se potřebuje soustředit na jízdu (mužský neumí dělat dvě věci najednou), tak mlčíme. Každé zabloudění - ať už je způsobené mou prací s mapou nebo jeho nedůvěřivostí (to je brzo na odbočku!) bereme s nadhledem a při plánování cesty s ním časově počítáme.Gaston
Re: Nechápu, o čem je řeč.
roztokřus
řešení
Na tohle je jeden výborný recept, je k tomu potřeba mít trochu rychlejší káru, je třeba udržet cestovní rychlost kolem 210 - 220, a víc. Pak nebude pipina ani dutat, přilepí zadek na sedačku a bude se modlit, aby to celé přežila..varankomodsky
Re: řešení
Řešení je to jen dočasný. Aspoň u mě. Když jsem pořídil auto co jezdí 200 byl chvíli klid. Celkem rychle si zvykla. Teď mám káru co jezdí 250 a i na to si začíná zvykat. Na rychlejší už namám.barbucha
klasika
No, je vidět, že je ještě pořád okurková sezóna, pokud se píše o takových blbostech. Ale když už se tomuhle tématu někdo věnuje, tak by taky mohl zmínit, že stejně nebezpečné je kecaní muže ženě do řízení (to je jistě častější případ). Takhle to vypadá, že skoro každej chlap-řidič, chdáček, musí poslouchat neustálé žvanění své partnerky o blbostech, která ho vyrušuje od aktivity, kterou mistrovsky ovládá. Cha, cha......mike-š
jen tak s humorem
bez zlého úmyslu čistě k obveselení poznamenávám: je zvláštní, že když ženám někdo sdělí, že by mohly chvilku sklapnout (zde dokonce kvůli bezpečnosti celé rodiny v autě), tak výsledek je ten, že spustí další projev. Tentokrát o tom, že je třeba se na to dívat i z pohledu ženy řidičky a upovídaného muže (jak běžný to jev) :-) Ale to fakt jen tak na okraj. :-)Mára
Já na to vyzrál
Já zž jsem na to přišel. V autě jedu podle svýho a na debilní poznámky té paní co sedí vedle mě nereaguji. Dělejte to stejně. Budete v klidu a užijete si jízduGaston
Re: Já na to vyzrál
A jinde než v autě vám ty debilní poznámky nevadí?Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...