Diskuze
Šéf Fordu končí, sázka na robotická auta a elektromobily mu nevyšla
Děkujeme za pochopení.
P82e75t75r 41H67a83r79i26p71r75a45s35a82d 14H88a21j75i84č
Šef fordu, pokud vím neexceloval ani tom, co uvádí titulkář. Ford předběhli v tomto ohledu už mnozí jiní a jejich Ford Focus s 33,3 KWh baterií letos na jaře jako poslední hit je v době, kdy jdou na trh auta s kapacitou 40 kWh a ta větší kolem 60kWh celkem výsměch. Také dojezd je i k velikosti baterie spíše k pláči.
J42i44ř69í 98J31u42ř36i39c47a
Až to řeknu svému Focusu a Escortu tak to opláčou.
A64n43t30o80n16í75n 74S54e72b59e24r13a
Tak za 3 roky se jméno na autonomních vozech nevybuduje. Otázka zjiskovosti z toho je spíš tak období 10 - 15 let.
Minimálně prvníhc 5 let jen investice a ztráty. To dá rozum
Ale to nějaká ubohý akcionář nikdy nepochopí.......
P74a97v73e10l 27K51r85e36u41z25i11g82e46r
Já chci normální, poctivou plechařinu, kterou si budu řídit sám a pokud možno taky dělat základní opravy a údržbu. A ne že na výměnu baterky budu muset volat maníka s diagnostikou, co nemusel studovat automechaniku, ale IT.
J89i74ř55í 82S54c42h15w37a46c25h
a proč sedíš u počítače. který "kladivem a šroubovákem" neopravíš. když jsi mohl zůstat u logára nebo sčotu s dřevěnými kuličkami....
T81o50m94á38š 58T18a59t25í61č60e80k
Nojo - to jedno chcou inžinýři, do druhý politici.
T67o45m94á98š 13L90u49d12v15í49k
Ten nadpis je blbost. Cena akcií klesá protože automobilky nemají žádnou možnost jak lacině propustit zaměstnance a v USA dokonce musí platit bývalým zaměstnancům důchod. Tudíž pokud firma přestane růst nebo sníží prodeje tak neodvratitelně zbankrotuje.
J42a47n 43S26t11e28h70l27i26k
No jo . To je druhá strana mince nízkých daní . Když nemáte zaměstnavatele co by vám ho platil , tak jste bez duchodu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...