Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šéf Fordu končí, sázka na robotická auta a elektromobily mu nevyšla

Velké personální změny se odehrávají v automobilce Ford. Podle magazínu Bloomberg přišel o místo předseda představenstva Mark Fields i šéf komunikace Ray Day.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PHH

Šef fordu, pokud vím neexceloval ani tom, co uvádí titulkář. Ford předběhli v tomto ohledu už mnozí jiní a jejich Ford Focus s 33,3 KWh baterií letos na jaře jako poslední hit je v době, kdy jdou na trh auta s kapacitou 40 kWh a ta větší kolem 60kWh celkem výsměch. Také dojezd je i k velikosti baterie spíše k pláči.

0 0
možnosti
JJ

Až to řeknu svému Focusu a Escortu tak to opláčou.

1 0
možnosti
AS

Tak za 3 roky se jméno na autonomních vozech nevybuduje. Otázka zjiskovosti z toho je spíš tak období 10 - 15 let.

Minimálně prvníhc 5 let jen investice a ztráty. To dá rozum

Ale to nějaká ubohý akcionář nikdy nepochopí.......

0 0
možnosti
PK

Já chci normální, poctivou plechařinu, kterou si budu řídit sám a pokud možno taky dělat základní opravy a údržbu. A ne že na výměnu baterky budu muset volat maníka s diagnostikou, co nemusel studovat automechaniku, ale IT.

3 1
možnosti
JS

a proč sedíš u počítače. který "kladivem a šroubovákem" neopravíš. když jsi mohl zůstat u logára nebo sčotu s dřevěnými kuličkami....;-)

3 2
možnosti
TT

Nojo - to jedno chcou inžinýři, do druhý politici.

2 0
možnosti
TL

Ten nadpis je blbost. Cena akcií klesá protože automobilky nemají žádnou možnost jak lacině propustit zaměstnance a v USA dokonce musí platit bývalým zaměstnancům důchod. Tudíž pokud firma přestane růst nebo sníží prodeje tak neodvratitelně zbankrotuje.

3 0
možnosti
JS

J42a47n 43S26t11e28h70l27i26k

22. 5. 2017 18:49

No jo . To je druhá strana mince nízkých daní . Když nemáte zaměstnavatele co by vám ho platil , tak jste bez duchodu.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...