Lamborghini Murciélago beze střechy
Roadster, odvozený od velkého "Lamba" svět poprvé spatřil na autosalonu v Detroitu počátkem roku 2003. Po roce očekávání a dohadů je jeho sériová verze připravena prohánět konkurenty. Když se do něj v Ženevě zakoukáte, můžete za ním na podzim vyrazit do autosalon a objednat si ho za 250 tisíc euro.
Po mechanické stránce zůstává vše při starém. Stejně jako "zastřechované" murciélago bude všechna čtyři kola pohánět dvanáctiválec o objemu 6,2 litru, disponující výkonem 580 koní (426 kW).
"Lamborghini-dorostenci", kteří si na murciélago prozatím netroufají, mohou jenom vyčkávat, jestli se automobilka rozhoupe a "uřízne" střechu i "babyLambu" Gallardo.
Maserati GranSport
Dalším pekelným strojem k vidění je kupé, jehož jméno pamětníci slýchali už v minulosti. V padesátých letech ušila GranSportu kabát kupátka karosárna Frua, stejné jako ono, chce být i to nové ladné, silné a krásné.
Na základě modelu Cambiocorsa v Modeně vyrostla socha na kolech. Díky aerodynamickému součiniteli Cx=0,33 prořízne vzduch jako nůž. Sílu osmiválce 4,25 litru (294 kW - 400 koní) přenáší na devatenáctipalcová kola šestistupňová elektrohydraulická (automatická) převodovka "Cambiocorsa". Z 0 na 100 km/h umí zasprintovat za 4,85 sekundy a kilometr s pevným startem prolétne za 23 sekund. Ručička tachometru se zastaví na "maximálce" 290 km/h. Dodejme ještě rozměry pneumatik: 235/35 vpředu a 265/30 vzadu.
O ceně prozatím zdroje cudně mlčí. Jako srovnávací cenu však lze považovat kupé Cambiocorsa, které lze pořídit přibližně za 91 tisíc euro.
Lamborghini Murciélago roadster |
Lamborghini Murciélago roadster |
Lamborghini Murciélago roadster |
Lamborghini Murciélago roadster |
Lamborghini Murciélago roadster |
Maserati Gransport |
Maserati Gransport |
Maserati Gransport |
Maserati Gransport |