Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Maskovaný mercedes v Praze: parádní kombík trénuje před premiérou

aktualizováno 
Již tradičně znají chystané mercedesy ještě před uvedením Pražáci. Díky třem českým vývojovým kancelářím, které na nových mercedesech pracují, se zamaskované prototypy prohánějí po pražských silnicích stále intenzivněji. Na spadnutí je teď premiéra stylového kombíku doplňujícího čtyřdveřové kupé CLS. Černý prototyp s neobvyklým batohem na zádech nafotil čtenář iDNES.cz.

Zamaskovaný prototyp Mercedesu CLS Shooting Brake | foto: Čtenář iDNES.cz

Automobilka Daimler vyrábějící mercedesy má v České republice tři vývojová centra MBtech. Jedno v Plzni na Borech, druhé v pražských Stodůlkách a třetí v Mladé Boleslavi. Pražská laboratoř v ulicích metropole simuluje hlavně městský provoz.

V maskování teď trénuje na pražské dlažbě stylový kombík modelu CLS. Pod nevzhledným maskováním je schovaný krásný zadek s hodně skloněným oknem víka kufru.

Nový Mercedes CLS s karoserií Shooting Brake se představí za necelý měsíc na neobvyklém místě. Pro premiéru si stylový kombík vybral podle informací serveru GTSpirit goodwoodský festival rychlosti. Legendární sraz sportovních speciálů letos probíhá od 29. června do prvního července.

Zamaskovaný prototyp Mercedesu CLS Shooting Brake

Podobu chystaného modelu už víceméně známe díky dva roky starému konceptu, který se představil na autosalonu v Pekingu. Více o konceptu čtěte zde

Nová verze CLS má dostat stejnou nabídku motorů jako už prodávaný sedan oblečený jako kupé. V ceníku budou dva nafťáky 250 CDI (204 koní a 500 Nm) a 350 CDI  (265 k a 620 Nm) a tři benziňáky: 350 (306 k a 370 Nm) a 500 V8 4.7 Biturbo s výkonem 408 koní a točivým momentem 600 Nm.

Komu je to málo, může mít provedení CLS63 AMG s  biturbo osmiválcem o výkonu 525 koní a sedmi stovkami newtonmetrů. Ve verzi AMG Performance má 5,5litrový motor dokonce 557 koní a 800 kroutících newtonmetrů.





Nejčtenější

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.