BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
BMW C650 Sport dostal úplně nový sportovnější design se stříbrnými bočními plasty a předělanou přední maskou, která designově navazuje na úspěšný superbike BMW S1000RR.
Autor: BMW Motorrad
Na papíře vypadá inovace nenápadně, ale je až neuvěřitelné, jak moc se vlastnosti nové generace liší od té předchozí.
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
Nové bavoráky dostaly kromě řady vylepšení, ultrazvukových senzorů a ostřejšího záběru motoru i kontrolu trakce.
Autor: BMW Motorrad
Nový design a technická vylepšení oběma BMW C650 hodně prospěly,
Autor: BMW Motorrad
V zádi tohoto korábu přibyly dva hluboké otvory, ve kterých se schovávají ultrazvukové senzory Asistenta hlídání slepého úhlu.
Autor: Peter Musch, BMW
Kontrola trakce se hodí hlavně při zatáčení na křižovatkách a výjezdech z ostrých zatáček, kdy se nemusíte bát pořádně vzít za plyn.
Autor: Peter Musch, BMW
Posaz na GT je mírně zakloněný dozadu a měkké sedlo s velkou bederní opěrkou poskytuje luxusní pohodlí. Po delší jízdě už ale začnou trochu bolet záda.
Autor: Peter Musch, BMW
Asistent mrtvého úhlu je určený do hustého městského provozu, kde v rychlosti 25-80 km/h rozsvícením výstražného trojúhelníku pod bočním zrcátkem upozorní na vozidla v mrtvém úhlu.
Autor: Peter Musch, BMW
BMW C 650 GT
Autor: Peter Musch, BMW
BMW C 650 Sport
Autor: Peter Musch, BMW
Řadový dvouválec zůstává beze změn naladěný na maximální výkon 60 koní, díky novému variátoru a úpravě převodů se ale zvýšila maximální rychlost ze 175 na 180 km/h.
Autor: Peter Musch, BMW
Technická vylepšení na motoru a podvozku prospěly modelu Sport ještě mnohem výrazněji než cestovnímu GT.
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
Sportovně naladěný výfuk, který u cestovního GT působil až moc drsně, u modelu Sport skvěle sedne k charakteru stroje.
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
BMW C650 Sport se od cestovního GT liší i jinak uspořádaným podsedlovým prostorem, který je sice o něco menší, ale zase nabízí chytrou funkci Flexcase.
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: Peter Musch, BMW
Automatická parkovací brzda se aktivuje vyklopením bočního stojánku.
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: Peter Musch, BMW
GT je pocitově i fakticky pořádně velká mašina s provozní hmotností 261 kg.
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 GT
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 GT
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 GT
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 GT
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 GT
Autor: BMW Motorrad
Výrobce posadil na přední kolo dva kotouče a na pořádném účinku brzd je to znát.
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 GT
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 GT
Autor: BMW Motorrad
Proč konstruktéři GéTéčku nedali také dálniční tempomat, když už má elektronicky ovládaný plyn?
Autor: BMW Motorrad
Kontrolka Asistenta mrtvého úhlu. Na motorce se tento systém objevuje vůbec poprvé mezi všemi motocykly.
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 GT
Autor: BMW Motorrad
Přístrojovka kombinuje přehledný analogový tachometr a displej s palubním počítačem.
Autor: BMW Motorrad
GT má elektricky vysouvatelný plexištít s výbornou ochranou před větrem.
Autor: BMW Motorrad
BMW C 650 Sport
Autor: BMW Motorrad