Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Maybach Landaulet: kabrio pro ropné magnáty

  15:15aktualizováno  15:15
Mercedes nabídne v bohatých arabských zemích luxusní limuzínu Maybach s karoserií landaulet, která patřila k vozům automobilové historie. Otevřený maybach bude patřit k nejdražším autům světa, na cenovce v eurech má být za dvěma jedničkami naskládáno pět nul, tedy přibližně třicet milionů korun.

Maybach 62 Landaulet | foto: Maybach

Zatímco přední řadu sedadel landauletu zakrývá jako obvykle střecha, zadní část je kabrioletem.

Vůz označovaný výrobcem zatím jako studie dostal dvoubarevnou kombinaci. Přední sedadla a okolní interiér zahalila černá kůže a plast, na zadních sedadlech je vše v bílé.

Jakmile začne pršet, ochrání majitele sedícího na zadním sedadle plátěná střecha. Šoférovi pomůže se střechou elektromotor, jeho práce trvá 16 vteřin.

Nic se nemění pod kapotou studie na základech Maybachu 62S. Pracuje tam dvanáctiválec s šestilitrovým objemem, výkonem 612 koní a maximálním kroutícím momentem 1000 newtonmetrů

Maybach Landaulet se už brzy představí na autosalonu v Dubaji, kde se pokusí zaujmout tamní boháče. Automobilka prý plánuje sériovou výrobu 20 takovýchto polootevřených limuzín. Podle německého magazínu Autobiild má stát 1,1 milionu euro, zařadí se tak mezi nejdražší auta světa.

Maybach 62 LandauletMaybach 62 LandauletMaybach 62 Landaulet



Maybach 62 LandauletMaybach 62 LandauletMaybach 62 Landaulet



Maybach 62 LandauletMaybach 62 LandauletMaybach 62 Landaulet




Autoři:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Polestar 1
OBRAZEM: Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, pohon a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.