Diskuze
Mazda 323F: nesmrtelná mrkačka
Děkujeme za pochopení.
Honza
Prodam
Prodam Mazdu323f....1992,1.6,16V.V dobrem stavu.Zelena met.Cena dohodou.Piste prosim na email:monika109@emal.cz
angelika
mazda323f
je mi 25let a mrkacku mam uz sestou.nedam na ne dopustit,pro jednu sem si jela az do ostravy,kterou mi za tyden ukradli.byla nejlepsi a hl,lehky tuning,jediny problem jsem mela ,ze tam byl citit benzin stalo se mito ve 4 mrknach.
hondzik
svícení a vyklopení světel vs zákony
Nevim proč by mu dneska měla stát v garáži, je mi teda 21, mrknu mám třetím rokem v GT verzi, co se zatim sere tak je výfuk, jinak nic, jen pravidelný věci jako brzdy atd, btw používám komponenty brembo a v servisu mazdy na DOD (den otevřených dveří) bylo změřeno do protokolu že brzdy jsou s těmito komponenty špičkové, co se týče ABS tak mi teĎ odešlo čidlo, jinak je to auto bez problémů. S vyklopenýma světlama se normál jezdit může, akortá se přestali montovat do novějších vozů, jelikož tyto světla představují nebezpečí pro chodce při případné srážce....
Peace
Pjotr_Pjotrovic
BTW: pro autora
Jen jsem chtěl dodat, že autor mohl ještě dopsat na jakém stupínku spolehlivosti TUV se mrkačka pohybuje.
laik
Re: BTW: pro autora
K čemu,jak auto dopadlo na STK?Jako jak o ni majitel pečoval a dělal údržbu a zacházel s autem? Jak kdo,jako každé jiné auto.
leo
Dobré auto
Mám 5 let najeto již 350 tis a šlape jak hodinky , vyměnil jsem jen spotřební věci - kus výfuk, kotouče, rozvod řemen, jinak se jen vozím, jinak motor je vynikající s malými elektrickými úpravami je i v nové Mazdě 3
Vyjep
Re: Dobré auto
a co jinyho nez spotrebni veci bys chtel menit? Sedadla? Motor?
Pjotr_Pjotrovic
Tuhle Mazdu máme asi 8 let
S touhle Mazdou (1,6i BG) mám asi 8 let osobních zkušeností. Koupili jí naši někde v bazaru. Byla z Německa s úplně spartánskou výbavou. Kromě elektrického šíbru nemá žádnou elektroniku, ani posilovač řízení.
Za těch 8 let ale měla téměř všechny uvedené problémy (klepající volat při brždění, vymlácené kulové čepy, škubání motoru, brzdy pomalý nástup, hučela ložiska, 2x nákup poslední koncovky výfuku - 1x prorezlo a 1x ucpání izolací a následné roztržení posledního tlumiče).
Nicméně se nepotvrdili naše obavy, že vyklápěcí systém očí brzdy odejde. Vyklápění funguje perfektně. Jen když se často světla otevírají a zavírají, tak praskají žárovky. Ale teď se svítí pořád, takže necháváme oči stále otevřené. :-)
Motorově je to však držák. Je to 8 ventil a není nutné ho točit. Pro klidnou jízdu stačí motor vytáčet do 2,5 tisíce. Máme i Escorta 1,6 16 ventil, ale ten je nutné točit nad 3 tisíce, aby jel stejně svižně jako Mazda.
Petr Šikl - autor
Re: Tuhle Mazdu máme asi 8 let
Tak to jsme na tom stejně. Já vlastním BG již 10 rokem :-)
Martin
323F
Měl jsem ji dva roky a co si nechala líbit, tomu jsem kolikrát ani nevěřil.Teď mám AR 147 o které se tvrdí, že má jeden z nejlepších podvozků, ( což je pravda) ale 323 na tom byla téměř stejně. Mohu doporučit.
maty_letec
323F
Pane Šikl,
Mazdu 1,816V-GT (r.výroby 11/89 - takže už babička ) vlastním 5 let a jsem s ní naprosto spokojený. Několik údajů navíc: v elektrice jsou i okna a zrcátka, olej plná syntetika 5W40, spotřeba oleje kolem 0,7l na 12000km. V mém případě škubání motoru při akceleraci způsobovaly svíčky Bosch,dal jsem japonce a byl klid.
Upřesňující údaj o motoru (dle TP)objem 1848ccm a výkon 96kW.Jinak s Vaším článkem souhlasím.
153624
Re: 323F
Jen je tu malý detail: oleje se už několik let neškatulkují na syntetické atd...podrobnosti na http://www.oleje.cz
Hezké čtení.
weiland
článek
Zaráží mě stylistika tohoto článku (začíná to jako recenze, pokračuje to jako výčet osobních zkušeností...), a ty hrubky: nejtiŽší, fun club=tam asi musí být švanda . Taky by to mohl někdo opravit, než se to pošle do světa.
Jinak auto asi ok, i když preferuji jiné značky.
Petr Šikl - autor
Re: článek
Za chybu nejtiŽší se omlouvám. Stane se. Již opraveno. Na "fun clubu" nevidím nic špatného.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.