Diskuze
Mazda 323F: nesmrtelná mrkačka
Děkujeme za pochopení.
Honza
Prodam
Prodam Mazdu323f....1992,1.6,16V.V dobrem stavu.Zelena met.Cena dohodou.Piste prosim na email:monika109@emal.cz
angelika
mazda323f
je mi 25let a mrkacku mam uz sestou.nedam na ne dopustit,pro jednu sem si jela az do ostravy,kterou mi za tyden ukradli.byla nejlepsi a hl,lehky tuning,jediny problem jsem mela ,ze tam byl citit benzin stalo se mito ve 4 mrknach.
hondzik
svícení a vyklopení světel vs zákony
Nevim proč by mu dneska měla stát v garáži, je mi teda 21, mrknu mám třetím rokem v GT verzi, co se zatim sere tak je výfuk, jinak nic, jen pravidelný věci jako brzdy atd, btw používám komponenty brembo a v servisu mazdy na DOD (den otevřených dveří) bylo změřeno do protokolu že brzdy jsou s těmito komponenty špičkové, co se týče ABS tak mi teĎ odešlo čidlo, jinak je to auto bez problémů. S vyklopenýma světlama se normál jezdit může, akortá se přestali montovat do novějších vozů, jelikož tyto světla představují nebezpečí pro chodce při případné srážce....
Peace
Pjotr_Pjotrovic
BTW: pro autora
Jen jsem chtěl dodat, že autor mohl ještě dopsat na jakém stupínku spolehlivosti TUV se mrkačka pohybuje.
laik
Re: BTW: pro autora
K čemu,jak auto dopadlo na STK?Jako jak o ni majitel pečoval a dělal údržbu a zacházel s autem? Jak kdo,jako každé jiné auto.
leo
Dobré auto
Mám 5 let najeto již 350 tis a šlape jak hodinky , vyměnil jsem jen spotřební věci - kus výfuk, kotouče, rozvod řemen, jinak se jen vozím, jinak motor je vynikající s malými elektrickými úpravami je i v nové Mazdě 3
Vyjep
Re: Dobré auto
a co jinyho nez spotrebni veci bys chtel menit? Sedadla? Motor?
Pjotr_Pjotrovic
Tuhle Mazdu máme asi 8 let
S touhle Mazdou (1,6i BG) mám asi 8 let osobních zkušeností. Koupili jí naši někde v bazaru. Byla z Německa s úplně spartánskou výbavou. Kromě elektrického šíbru nemá žádnou elektroniku, ani posilovač řízení.
Za těch 8 let ale měla téměř všechny uvedené problémy (klepající volat při brždění, vymlácené kulové čepy, škubání motoru, brzdy pomalý nástup, hučela ložiska, 2x nákup poslední koncovky výfuku - 1x prorezlo a 1x ucpání izolací a následné roztržení posledního tlumiče).
Nicméně se nepotvrdili naše obavy, že vyklápěcí systém očí brzdy odejde. Vyklápění funguje perfektně. Jen když se často světla otevírají a zavírají, tak praskají žárovky. Ale teď se svítí pořád, takže necháváme oči stále otevřené. :-)
Motorově je to však držák. Je to 8 ventil a není nutné ho točit. Pro klidnou jízdu stačí motor vytáčet do 2,5 tisíce. Máme i Escorta 1,6 16 ventil, ale ten je nutné točit nad 3 tisíce, aby jel stejně svižně jako Mazda.
Petr Šikl - autor
Re: Tuhle Mazdu máme asi 8 let
Tak to jsme na tom stejně. Já vlastním BG již 10 rokem :-)
Martin
323F
Měl jsem ji dva roky a co si nechala líbit, tomu jsem kolikrát ani nevěřil.Teď mám AR 147 o které se tvrdí, že má jeden z nejlepších podvozků, ( což je pravda) ale 323 na tom byla téměř stejně. Mohu doporučit.
maty_letec
323F
Pane Šikl,
Mazdu 1,816V-GT (r.výroby 11/89 - takže už babička ) vlastním 5 let a jsem s ní naprosto spokojený. Několik údajů navíc: v elektrice jsou i okna a zrcátka, olej plná syntetika 5W40, spotřeba oleje kolem 0,7l na 12000km. V mém případě škubání motoru při akceleraci způsobovaly svíčky Bosch,dal jsem japonce a byl klid.
Upřesňující údaj o motoru (dle TP)objem 1848ccm a výkon 96kW.Jinak s Vaším článkem souhlasím.
153624
Re: 323F
Jen je tu malý detail: oleje se už několik let neškatulkují na syntetické atd...podrobnosti na http://www.oleje.cz
Hezké čtení.
weiland
článek
Zaráží mě stylistika tohoto článku (začíná to jako recenze, pokračuje to jako výčet osobních zkušeností...), a ty hrubky: nejtiŽší, fun club=tam asi musí být švanda . Taky by to mohl někdo opravit, než se to pošle do světa.
Jinak auto asi ok, i když preferuji jiné značky.
Petr Šikl - autor
Re: článek
Za chybu nejtiŽší se omlouvám. Stane se. Již opraveno. Na "fun clubu" nevidím nic špatného.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj