Mazdu CX-30 berte s unikátním motorem, spaluje benzin po naftovsku

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Nabídnout auto, které odpovídá přáním a stávajícím návykům zákazníků, je stále složitější. Že to přece jen jde, dokazuje nová Mazda CX-30, která hrdě nabízí konvenční motory, jejichž možnosti posouvá na novou úroveň.

Nová Mazda CX-30 míří do prostoru mezi hatchback 3 a zavedená SUV CX-3 a CX-5. Proti klasickému zástupci nižší střední třídy nabízí zvýšený posaz, ve srovnání s CX-3 je o pořádný kus prostornější a přitom není tak zavalitá jako o 15 cm delší a o 14 vyšší CX-5. Zkrátka ukázkové vyplnění skuliny v nabídce automobilky.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se