Diskuze
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV
Děkujeme za pochopení.
T93o25m38á44š 84V97a87l50d81e66r
Líbí se mi. Uvažuji o možnosti Mitsibishi ASX nebo Mazda CX-5. Už nechci žádné evropské současné auto. Atmosféry s manuálem mě nevadí, protože s nimi umím jezdit. A kdejaký turbáč mi v zatáčkách, či v technických úsecích doslova překáží. Při zrychlování nemusím mít pocit jako na raketovým křesle a když se s atmosferickým benzínem podřadí, taky dokáže pěkně zrychlit na předjíždění. Baví mě jezdit a řídit stroj.Jízdně asi vyhraje CX-5.Ale musím vyzkoušet.
J61i72ř53í 95S93c50h18w28a28c20h
V ASX je jediná atmosféra a to 1.6 MIVEC. Motor sice spolehlivý, ale pro ASX prostě slabý. Podřazovat a vytáčet je prostě nutnost. Ale i s tím podřazením a vytočením to auto bohužel nestačí ani Octávii s "flinstone" pohonem 1.0TSI.
J32i68r49k82a 95V89a19n23o89u62r31e52k
Okouzli i odpurce SUV? ... Tak pekne autoto celkem je, ale SUV?? To ne
V84í39t 24S31t44r65o65u81h28a74l
Nenašel jsem světlou výšku, pro SUV dost zásadní informace. Jinak super, že mají 2,0 a 2,5L benzíňáky. Akorát nechápu proč jako konkurenci autor článku nezmínil Subaru :D
M74i11r59e38k 28G29a56j53e48r
Pokud byste si vzal cx-5 čtyřkolku, tak pořád to není v terénu či na sněhu pro Subaru konkurence.
M87i49r71e56k 88G60a88j18e78r
Tenhle facelift prinasi nektera zhorseni.
1. Predne sirsi A-sloupky, ktere uz tak byly dost siroke, ze se za ne schovalo auto prijizdejici zleva nebo zprava, vidim jako velky problem.
2. Prodlouzena kapota pri stejne delce vozu znamena mene mista uvnitr.
3. Displej s dotykovou obrazovkou, ktery byl pekne v horni casti pristrojove desky, ted prekazi vyhledu a proti svetlu bude spatne citelny.
4. Snizena vyska auta zmensila vsechna okna a zhorsila vyhled. Nepruhledna cast dveri je ted moc vysoka. Ja vim, designeri to maji tak radi, vypada to hezky na obrazku i z venku na parkovisti, ale vyhled trpi a nehod kvuli tomu pribyva.
Jinak snizena vyska zlepsi manevrovatelnost a snizi aerodynamicky odpor. Jeste kousek a budeme zpet u klasickeho kombiku a SUV se to bude oznacovat jen podle toho, jestli na tom bude cerne plastove lemovani nebo ne.
T36o90m13á29š 18V86a24l80d71e16r
Dovolím si trochu odlišný pohled na Vaše názory.
Bod 2. nemusí být až tak pravda. Záleží jak jsou uloženy přední sedadla a palubní deska. Bod 4. je pouze opět pocitový. Jestliže při řízení ležíte a ne sedíte, dám vám za pravdu. Pokud budete v Mazdě sedět správně, aby jste si vychutnal jízdní vlastnosti, sedíte rovně nahoře a výhled máte. To platí u každého vozu pokud nemá příliš masivní C sloupky. 1. nemohu posoudit u třetího bodu je to obecný problém. V mém voze je níže malinko utopený a stejně za sluníčka na něj nevidím. Ještě, že se tam ovládají pouze doplňkové funkce.
M51a62r45c90e56l 92K47u32r66k71a
Me vseobecne u tehle clanku chybi uvedeni o realne spotrebe, kolik zaplati zakaznik za servisni prohlidku atd.. tohle je spis jak opsani informaci, ktere popise prodejce a instruktor pred jizdou, ale co vlastni popis? Napr. Autor ma 185 cm. 100 kilo a vejde se do sedacek, najel 500 km a nic ho neboli nebo mu neco vadi. Tlaci ho silnej stredovej tunel? Jsou zadni sedaky bizko nebo se sedi fajn...
M46a23r91t63i45n 66K66a42r82á76s57e13k
A co je to ta magicka "realna spotreba"? Problem je trochu v tom, ze kazdy ma tu "realnou spotrebu" nekde jinde ze....
J91i82ř70í 81S51c51h14w47a84c47h
mně tedy "okouzluje" uvádění rébusových informací typu:
....Auto se snížilo o 35 mm....
....Vrcholový turbodiesel se 175 koňmi okouzlí rozsahem využitelných otáček....
Chceš vědět více? Tak hledej "šmudlo".....
A96n74t52o58n24í63n 51S37e32b45e88r69a
8 leta fabie nerezne, mazda ano. Jelikoz uz nikdy nechci resit korozi mazdu nemam. Kupuji starsi auto na hodne let....
M54i89r36e53k 50G56a23j39e32r
Pokud vim, tak koroze se tykala hlavne mazdy 6 v obdobi tak pred 13 lety. Vybirejte z novejsich modelu a nestane se vam to. Neslysel jsem, ze by mela mazda cx-5 problem s korozi.
J73o15z42e97f 73K31o64s80t24e66l50a81n98s25k26ý
Tak toto je asi najzvláštnejší facelift aua od "faceliftu" Škody MB1000 na Škodu 100.
Podvozok nechali viac-menej rovnaký - s rovnakou dĺžkou auta aj rozvorom 2700 mm. Ale tá kapota dlhšia o 10 cm a iný sklon predného okna by skôr hovorili o novom modele.
Som zvedavý na proporcie dverí. To je u mňa jednoduché pravidlo na odlíšenie faceliftu od nového modelu. Pokiaľ sú dvere a okná rovnaké, tak je to len facelift, Pokiaľ tam nastala zmena, tak je to nový model.
Najlepšie to vidieť na autách Golf 5 vs. Golf 6. Hoci sa zdá, že je to len facelift, zadné dvere, resp. ich tapacírung majú dosť odlišný tvar.
Zaujímavá je aj obchodná stratégia mazdy, keď to prezentuje len ako facelift. Keď volkswagen niekedy v roku 1999 predstavil novinárom facelift Passatu B5, tak slovo facelift absolútne nepripúšťal. Novinárom dokonca povedal, že pokiaľ v novinárskych článkov uvidí, že je táto novinka označená ako facelift, tak že si nechá prestreliť hlavu guľkou.
Mazdu som mal, šestku. Je to skvelé vozenie, ale. Mazda zo všetkých automobiliek asi najmenej dbá na protikoróznu ochranu. Paradoxne asi práve preto, že sa jej autá vyrábajú v Japonsku a tam o agresívnom solení ako je u nás nemajú ani tušenia (to mám informácie priamo z autosalónu Mazdy). A obávam, že dodatočný nástrek podvozka moc toho nevyrieši. Na podvozku hrdzu totiž nevidno, ale na lemoch blatníkov doslova svieti. Čo mám informácie, tak ani nové, menšie modely mazdy ako CX-5 si s tým zatiaľ poradiť nevedia.
J21o86z52e13f 90K55o54s21t23e32l38a80n54s96k11ý
A ešte jednu výhradu mám k mazde - jej dieslovým motorom. Ja som mal ešte prvú generáciu po facelifte, a každých 60.000 km som musel meniť olejové čerpadlo. Až pred 200.000 km sa prišlo na to, že problémom nie je olejové čerpadlo, ale odierajúci sa vačkový hriadeľ, z ktorého sa pomaly odlupujú kovové šupiny, tie idú do olejového čerpadla a v ňom doslova zbrúsia zuby. Radšej som vymenil celý motor a auto predal. Od chlapíka, čo sa špecializuje na mazdy, mám info, že podobné problémy majú vraj aj tretie generácie šestky. A tie motory sa montujú aj do CX-5-.ky. Ako som kúpil (infošku), tak predávam...
M24a32r69c19e59l 50S42t85a55r17ý
nepřehlídnul jsem spotřeby těch 2 a 2,5 litrovejch zázraků? jako z venčí líbivé, uvnitř prťavé klaustrofobické s obrovských středovým panelem ubírajícícm místo pro nohy. možná jako "stylofka" pro manželku podnikatele do města, ale já bych se v tom necítil.....
M78i48r86e54k 73G20a41j63e13r
Tahle mazda ma nejmensi spotrebu v porovnani s konkurenci jako Toyota RAV4 nebo Honda CRV. Urcite spotreba tohoto faceliftovaneho modelu bude nizsi nez u predchudce diky snizene vysce auta. Podle stylu jizdy a typu silnic pocitejte s 8-10 litry benzinu na 100 km.
P20e47t75r 29M93a28l75i44š50k19a
S boku vypadají všechny SUV podobně. Pokud je někdo odpůrce těžko ho to osloví.
R23o19b26i36n 83Ž92i56ž12k37a
tak nejde jen o design - je to zbytečně těžké, má to příšernou aerodynamiku, nevejde se to .. Ale evidentně to stejně jako třeba Stelvio už alespoň nabralo dynamiku podobnou normálnímu autu
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...