Diskuze
Mazda bude dobíjet elektromobil Wankelem. Prototyp jezdí hladce
Děkujeme za pochopení.
P63e88t26r 93H71a55r94i30p14r45a71s25a20d 46H59a73j21i50č
Wankel jako extender je celkem zajímavá volba, protože Wankel se obecně vyznačuje tišším chodem, minimálními vibracemi a pokud pojede v otimálním režimu, odpadně mnoho problémů se životností. Účinnost ale také nebude nic moc. Nějaké prametry by nebyly?
M35a42r13e67k 48Š36t95ě93t39k34a
Toto je dnes, kdy nikdo není schopen vyrábět baterie s dostatečnou kapacitou, cenou a hmotností, asi jediná smysluplná cesta - malý spalovací motor, který bude běžet v optimálním režimu, jako generátor pro dobíjení baterie. Sice trochu krkolomné řešení, ale když už se vývoj na poli baterií, příp. výroby vodíku zpožďuje, co jiného dává do blízké budoucnosti smysl, pokud se chtějí zbavit klasických spalovacích motorů.
P57e40t52r 96M87i28c96h28a69l
Jenže i když pojede v optimálním režimu, pořád to bude spalovací motor.
P70a90v15e89l 80S75o13b55o47t36k89a
jj, elektromobil na naftu bude bezva.
P89a96v77e25l 70V71a72n92ě73č36e91k
Prostě se Gréty optejte, v čem si bude vozit zadek a to pak bude ten jediný správný koncept.
O49d40s13t49r58a30n52ě32n90ý 44U80ž58i66v49a97t59e15l
O63d74s80t14r10a77n79ě72n22ý 88U28ž18i13v20a80t20e44l
J50a93n 93M83a39l11ý
Jakýkoliv elektromobil či hybrid si nese ohromnou stopu emisí CO2 z výroby právě kvůli bateriím. Aby se vyrovnal autu se spalovacím motorem, tak musí najezdit x set tisíc Km. Klasický hybrid to ani tak nezvládne. U čistých elektro jde pak o energetický mix a nájezd. Každopádně to z hlediska emisí CO2 není prostě výhra a takové ty přibližovadla jako e-citigo apod....jsou prostě z hlediska emisí CO2 neekologické. Ekologie určitě není na prvním místě a elektromobil s baterkou (pokud se nezmění technologie) není posunem. Spalovací motor co by jednotka pro výrobu energie pro elektro je zajímavá myšlenka se kterou jistě pracují mnohé automobilky. Nicméně je pořád stejný...Mazda nám ukazuje model, který je stejně ekologický jako podobné auto se spalovacím motorem. No není to výhra?
D63r90a15h15o18m48í20r 75S71t22r67o39u97h54a86l
Potom se ale vkrádá otázka, proč ne turbína? Jednodušší konstrukce, spolehlivý chod a ověřený princip by byl spíše vhodnější, než neustále se ošoupávájící rotující válec.
P14e65t31r 33M72a27r23e94č72e70k
Elektromobilita je slepá vývojová větev. Nesmysl tlačený stupidním Bruselem a fanatickou elektrolobby. Neuvěřitelné kolik, na první pohled, seriozních lidí se nechalo zmanipulovat a zastrašit.
P34e11t23r 55B95l44á79h81a
Myslíte, že Brusel tlačí prodeje třeba i v Číně? To, že si vy myslíte, že elektromobilita je pouze váš názor, drtivá většina automobilek a odborníků je opačného názoru, je potřeba si o tom něco nastudovat. Vlastně se ukazuje, že slepá větev je spalovací motor.
J75a27n 79C19i11b87u76l67k55a
Taky dřív existovaly koncepty aut na stlačený vzduch a zrovna s rotačními písty v režimu kompresor a vzápětí jako pohon. Hybrid na stlačený vzduch, panečku: po silnici si jedu na spalovací motor, brzdnou energii ukládám do tlakové lahve + dle potřeby pracuje kompreso. A těch pár kilometrů poskoků ve městě si odbydu na stlačený vzduch; i kdyby jen rozjezdy a spalovák se přidá až po dosažení určité rychlosti, tak to emisím hodně uleví (ovšem ne tolik, jako zrušení chodeckých tlačítek).
Z46d15e34n36ě73k 52M88á60č51a44l27a
Njn, Mazda to je jazda . Mám Mazdu6 a nevyměnil bych ji za nic. Super kára.
J76u27r52a53j 26Z80e75r96m71e94g23h
to bude až si opäť kúpiš z 3A ojazdenú Mazdu, ale elektro a po pol roku v servise ti povedia že treba meniť akumulátory :-D
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha