Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První jízda s Mazdou MX-5 RF. Je to parádní hračka pro řezání zatáček

Dva roky po klasickém provedení přijíždí nejslavnější roadster planety také s pevnou střechou. Mazda MX-5 ovšem nedostává klasický hardtop, to by bylo moc obyčejné. Jezdí přitom stále skvěle.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J32a51n 81D71l80o90u39h55ý

22. 2. 2017 8:18

Pockam a za par let koupim tento model z D ojete. MX5 je perfektni vuz! Za malo penez hodne muziky! Takove evropske "pony cars" :-D

0 0
možnosti
FJ

No je na čase začít šetřit, klasická MX-5 se řídila skvěle a teď konečně mnou očekávaná Targa verze. Není co řešit, další Mazda do rodiny :) už se těšim jak si budu natírat na chleba ochcávkáře ve VRSkach :)

0 0
možnosti
JS

Mě by opravdu zajímalo, jestli si škoda-haters vymýšlí ty nesmysly na téma "škodovka vs. můj miláček" proto, že jsou jen tak naivní, nebo hloupí.....

0 1
možnosti
MH

Hezký roadster, ale já preferuju Z4. I když jsem uvažoval i o SLK.

0 0
možnosti
LN

L48a23d65a 51N43o54v53a93k

13. 2. 2017 23:11

japonským autům jsem přestal věřit.:-/

1 2
možnosti
LN

Po dlouhý době mě tady něco chytilo...

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
LN

Máte úplně stejnej nápad jako já!!! ;-D

0 0
možnosti
PM

P71e70t57r 54M89i39c29h48a31l

13. 2. 2017 21:39

Pěkná hračka pro velké kluky.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JL

"Zatáčka se tak i s RF dá projet na libovolný počet způsobů." (Nejenom) tenhle odstavec je radost číst - je to dnes už vzácný druh textu, ze kterého je poznat znalost i nadšení autora. R^

5 0
možnosti
ML

Mechanismus a styl otvírání střechy je okopírován z 911 991 Targa...

https://www.youtube.com/watch?v=YPWFJ426IyA

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...