Diskuze
Mazda věří benzinu a oživí wankel. Elektřinu opatrně zkusí
Děkujeme za pochopení.
P13e45t10r 77H90a30r78i45p64r78a36s33a22d 73H42a12j67i89č
Pokud se jim podaří ten Wankel vyladit tak, aby se to memuselo každých 10 000 km vyměňovat a mělo to nízké emise a rozumnou účinnost, proč ne. Ale problém bude zase ta životnost. Když se dostanou na 100 000km, budou rádi. P.S. Bude to extender, čili reálně to může vydržet mnohem víc, než těch 100 000, protože se životnost bude počítat na hodiny, tj. aspoň 1000 hodin?
T56o65m38á55š 73K40u67c57h73a55ř
Mně v době poprav TDI přijde spíš zajímavá tahle zapadla větička: "brzy představíme i nový diesel" Ne, že bych chtěl naftu od Hondy, ale zajímavé to je.
P73e68t23r 47H61a39r91i11p88r59a65s45a56d 16H26a56j37i22č
Voni mají nějakou vychytávku, ale myslím, že to moc fungovat nebude. Je to složité.
M41a28r41t41i67n 51K87o43k48e45š
Až bude v Evropě šestka s 2.5T nebo podobně výkonným Skyactiv-X, koupím to, zatím jsem od mazdy na čas odešel.
Z17d14e79n59ě52k 59H94a50n38z97l
To nikoho nezajímá,dejte tam něco o Škodovce
O93d80s94t21r19a32n39ě26n13ý 54U26ž54i23v41a11t70e58l
Z27d89e55n54ě50k 81H58a40n76z55l
Tak už jste 3
P72a96v42e71l 13S30o60b47o85t56k76a
Wankel je hloupost.
Proto se také používá jen pro speciální případy.
Problém je totiž s naprosto nevhodným tvarem spalovací komory.
M34i26c15h38a44l 33M89o59u65c27h50a
Spalovací komora je ok, problém je s těsností spalovacího prostoru v dlouhodobém horizontu. Plocha kontaktu "pístu a válce" je minimální.
D45a32v47i51d 36K53n98a46p79e41k
Nesouhlasím s principem, že by váš soused měl platit extrémní daně, abyste vy mohli jezdit elektromobilem zadarmo
Kdybyste naopak k dobíjení využívali pouze energii z uhelných elektráren, dosáhnou emise CO2 ke 200 g/km – jen budou vypuštěny jinde než v místě provozu daného auta
Zdroj: https://auto.idnes.cz/mazda-rozhovor-jeff-guyton-dd9-/automoto.aspx?c=A180301_200301_automoto_fdv
Pěkné pravdivé myšlenky. Ty by si měli přečíst všichni ekofašisti, kteří se bijí za zákay dieslů a benzínů, protože elektřina je přece daleko čistší a ekologičtější. A pro prosazení své zvrácené myšlenky neváhají daněmi a dotacemi křivit trh.
Z75d65e29n69ě82k 22M33o62r93á25v24e81k
Souhlasím s váma, že dotace nejsou dobré a jsem rád, že Česko nedotuje nákup elektromobilů. Ale naše elektřina je z uhlí méně než z půlky, takže i při zúženém pohledu přes CO2 vychází elektromobil lépe než spalováky. Jenže CO2 není to co vás zabíjí, to je NOx a saze, které z té uhelné elektrárny dnes už nejdou. Ale z výfuků aut ano.
T92o72m49á25š 15R58ů67ž80i20č38k31a
Elektroauto hanné wankelem... to zní opravdu, ale opravdu zajímavě! Už se těším ;)
Z18d96e49n64ě78k 34M92o85r19á96v91e50k
No ono bude vlastně hnané elektromotorem, Wankel bude vyrábět tu elektřinu. Al jsem zvědav, jak jim to bude šlapat.
L49a19d74i49s77l36a13v 32K35a72l63o38u73s
A co na jaderný pohon ? Na vodíkové pumy již pár aut jezdí.
T11o20m48á50š 77R97ů31ž47i44č20k72a
Jaderný pohon se do aut vůbec, ale vůbec nehodí. Když pominu fakt, že by auto musel vozit víc olova jako stínění než elektroauto baterek, tak jaderná energetika má obrovskou setrvačnost. To by jste přidal plyn, pět minut by jste čekal,... potom by auto začalo zrychlovat, sundal by jste nohu z plynu a auto by dalších 5minut akcelerovalo. Sorry, ale s tímhle by se po městě moc dobře jezdit nedalo.
J43a56n 53K38u11b38a14l83e11k
Ja chci atmesfericky benzin! Proste chci a chci! Kupoval jsem si pred rokem (ani ne) Superba.
V benzinu maji pouze 1.4 TSI, pripadne 2.0 TSI! Tak jsem radsi vzal diesel.
Kdybych mel dostatek penez na pekne vybavenou mazdu, urcite bych si ji koupil :).
P32e10t16r 39K18ů89l54a
To jste si mohl koupit Mazdu 6. Vždyť Mazda 6 Revolution - 2. nejvyšší výbava, která kromě pár elektronických vymožeností oproti Revolution top má vše. Za ty peníze se prodává Superb v nejnižší výbavě s naftou. A nejnižší výbava u Mazdy je vybavená asi jako střední u Škodovky. Divím se, že jste nešel do Mazdy
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...