Diskuze
Mazda věří benzinu a oživí wankel. Elektřinu opatrně zkusí
Děkujeme za pochopení.
P92e88t92r 36H98a96r33i27p44r15a67s94a46d 60H29a42j21i64č
Pokud se jim podaří ten Wankel vyladit tak, aby se to memuselo každých 10 000 km vyměňovat a mělo to nízké emise a rozumnou účinnost, proč ne. Ale problém bude zase ta životnost. Když se dostanou na 100 000km, budou rádi. P.S. Bude to extender, čili reálně to může vydržet mnohem víc, než těch 100 000, protože se životnost bude počítat na hodiny, tj. aspoň 1000 hodin?
T63o78m45á58š 23K98u38c44h93a48ř
Mně v době poprav TDI přijde spíš zajímavá tahle zapadla větička: "brzy představíme i nový diesel" Ne, že bych chtěl naftu od Hondy, ale zajímavé to je.
P20e61t85r 21H98a86r40i75p87r22a66s17a57d 88H98a74j68i11č
Voni mají nějakou vychytávku, ale myslím, že to moc fungovat nebude. Je to složité.
M30a16r15t17i76n 97K95o22k35e43š
Až bude v Evropě šestka s 2.5T nebo podobně výkonným Skyactiv-X, koupím to, zatím jsem od mazdy na čas odešel.
Z75d92e97n63ě13k 84H16a82n28z55l
To nikoho nezajímá,dejte tam něco o Škodovce
O95d58s29t53r54a97n97ě56n30ý 56U59ž48i40v36a24t87e43l
P12a14v72e81l 26S55o22b15o70t85k60a
Wankel je hloupost.
Proto se také používá jen pro speciální případy.
Problém je totiž s naprosto nevhodným tvarem spalovací komory.
M61i78c10h49a91l 78M83o36u62c71h49a
Spalovací komora je ok, problém je s těsností spalovacího prostoru v dlouhodobém horizontu. Plocha kontaktu "pístu a válce" je minimální.
D24a51v13i97d 40K40n19a96p32e53k
Nesouhlasím s principem, že by váš soused měl platit extrémní daně, abyste vy mohli jezdit elektromobilem zadarmo
Kdybyste naopak k dobíjení využívali pouze energii z uhelných elektráren, dosáhnou emise CO2 ke 200 g/km – jen budou vypuštěny jinde než v místě provozu daného auta
Zdroj: https://auto.idnes.cz/mazda-rozhovor-jeff-guyton-dd9-/automoto.aspx?c=A180301_200301_automoto_fdv
Pěkné pravdivé myšlenky. Ty by si měli přečíst všichni ekofašisti, kteří se bijí za zákay dieslů a benzínů, protože elektřina je přece daleko čistší a ekologičtější. A pro prosazení své zvrácené myšlenky neváhají daněmi a dotacemi křivit trh.
Z60d83e94n51ě56k 73M43o92r28á30v53e11k
Souhlasím s váma, že dotace nejsou dobré a jsem rád, že Česko nedotuje nákup elektromobilů. Ale naše elektřina je z uhlí méně než z půlky, takže i při zúženém pohledu přes CO2 vychází elektromobil lépe než spalováky. Jenže CO2 není to co vás zabíjí, to je NOx a saze, které z té uhelné elektrárny dnes už nejdou. Ale z výfuků aut ano.
T81o50m15á86š 74R93ů82ž22i72č40k51a
Elektroauto hanné wankelem... to zní opravdu, ale opravdu zajímavě! Už se těším ;)
Z61d88e31n78ě27k 24M80o95r73á63v16e10k
No ono bude vlastně hnané elektromotorem, Wankel bude vyrábět tu elektřinu. Al jsem zvědav, jak jim to bude šlapat.
L94a15d97i44s14l49a43v 43K50a95l23o68u61s
A co na jaderný pohon ? Na vodíkové pumy již pár aut jezdí.
T92o53m65á24š 23R19ů80ž29i41č42k61a
Jaderný pohon se do aut vůbec, ale vůbec nehodí. Když pominu fakt, že by auto musel vozit víc olova jako stínění než elektroauto baterek, tak jaderná energetika má obrovskou setrvačnost. To by jste přidal plyn, pět minut by jste čekal,... potom by auto začalo zrychlovat, sundal by jste nohu z plynu a auto by dalších 5minut akcelerovalo. Sorry, ale s tímhle by se po městě moc dobře jezdit nedalo.
J35a94n 25K77u47b33a78l46e74k
Ja chci atmesfericky benzin! Proste chci a chci! Kupoval jsem si pred rokem (ani ne) Superba.
V benzinu maji pouze 1.4 TSI, pripadne 2.0 TSI! Tak jsem radsi vzal diesel.
Kdybych mel dostatek penez na pekne vybavenou mazdu, urcite bych si ji koupil :).
P49e19t81r 76K59ů77l71a
To jste si mohl koupit Mazdu 6. Vždyť Mazda 6 Revolution - 2. nejvyšší výbava, která kromě pár elektronických vymožeností oproti Revolution top má vše. Za ty peníze se prodává Superb v nejnižší výbavě s naftou. A nejnižší výbava u Mazdy je vybavená asi jako střední u Škodovky. Divím se, že jste nešel do Mazdy
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...